H υπηρεσία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προσφέρεται από τον Μάιο του 2022 μέσω της υπηρεσίας νέφους Microsoft Office 365 στην οποία διαθέτει συνδρομή το Πολυτεχνείο Κρήτης.
Όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας. Συγκεκριμένα:
Τα mailboxes των χρηστών δεν παίρνονται backup από την υπηρεσία νέφους MS Office 365. Γι' αυτό απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στη διαχείριση των μηνυμάτων που διαγράφονται (και πηγαίνουν στο φάκελο διεγραμμένων "Deleted Items") και αυτών που πηγαίνουν στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας "Junk Email".
Συγκεκριμένα:
Τα παραπάνω ισχύουν για τις εφαρμογές MS Outlook, το webmail (Outlook-On-The-Web) καθώς και ΙΜΑP εφαρμογές που έχουν συγχρονίσει τους φακέλους των διεγραμμένων αρχείων με αυτούς του mail server, σύμφωνα με τις οδηγίες.
H πρόσβαση στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να γίνει:
α) μέσω webmail και της υπηρεσίας Outlook-On-Τhe-Web:
Για περισσσότερες πληροφορίες δείτε τις Οδηγίες χρήσης του webmail Outlook-On-The-Web.
β) με εγκατάσταση και παραμετροποίηση λογισμικού διαχείρισης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
Tο λογισμικό που υποστηρίζεται είναι MS Outlook 365 (σε λειτουργικό Windows, MacOS, iOS και Android), MS Outlook 2013 ή νεότερο, Mozilla Thunderbird, Apple Mail (σε λειτουργικό MacOS και iOS) και Android Mail.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τις:
- Ρυθμίσεις για το λογισμικό MS Outlook
- Ρυθμίσεις για το λογισμικό Mozilla Thunderbird
- Ρυθμίσεις για το λογισμικό Apple Mail
- Ρυθμίσεις για το λογισμικό Android Mail
- Γενικές ρυθμίσεις για IMAP/POP3 και SMTP
Προσοχή:
1. Προτείνεται η χρήση του πρωτοκόλλου επικοινωνίας Exchange αντί των μεθόδων IMAP και POP3.
2. Προτείνεται η μέθοδος πιστοποίησης modern authentication (OAuth2) αντί της μεθόδου basic authentication, η οποία θα πάψει να υποστηρίζεται για λόγους ασφαλείας, εντός του 2022.