Τι είναι η υπηρεσία αυτή
Η διαδικτυακή εφαρμογή Προσωπικού παρέχει τις εξής δυνατότητες:
- Στους εργαζομένους να ενημερώνονται για στοιχεία της καρτέλας τους, όπως αυτή συντηρείται στο Κεντρικό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού του Πολυτεχνείου Κρήτης.
- Στους εργαζομένους να αιτούνται ηλεκτρονικά τις άδειες που δικαιούνται.
- Στους Προϊσταμένους/Διευθυντές/Κοσμήτορες/Πρύτανη να εγκρίνουν ηλεκτρονικά τις άδειες των υφισταμένων τους.
- Στους υπαλλήλους της Διοικητικής Υπηρεσίας να ενημερώνονται ηλεκτρονικά και να μεταφέρουν αυτόματα τις άδειες των υπαλλήλων από την ηλεκτρονική εφαρμογή στο Κεντρικό Σύστημα Διαχείρισης προσωπικού.
- Στους Προϊσταμένους/Διευθυντές/Κοσμήτορες/Πρύτανη να έχουν εικόνα των αδειών των υφισταμένων τους που έχουν είτε εγκριθεί είτε απορριφθεί, σύμφωνα με την καρτέλα τους στο Κεντρικό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού.
Ποιους αφορά
Η υπηρεσία αυτή αφορά τις κατηγορίες προσωπικού Μονίμων, ΙΔΑΧ, Μελών ΔΕΠ, ΕΤΕΠ, ΕΔΙΠ και ΕΕΠ του Πολυτεχνείου Κρήτης.
Πλεονεκτήματα της υπηρεσίας
Ο υπάλληλος μπορεί να έχει πλήρη ενημέρωση για τα στοιχεία της καρτέλας του και το υπόλοιπο των αδειών του.
Διαδικασία Αίτησης
Μέσω του https://apps.tuc.gr/ εισέρχεστε στο σύστημα «Προσωπικό» χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του μηχανογραφικού κέντρου και δημιουργείτε ένα νέο αίτημα αδείας ή βλέπετε στοιχεία του προσωπικού σας φακέλου όπως τηρείται στη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών του Πολυτεχνείου Κρήτης.
Εγχειρίδιο Χρήσης