Το Πολυτεχνείο Κρήτης έχει ενταχθεί στην υπηρεσία ψηφιακών πιστοποιητικών του ΕΔΥΤΕ (HARICA) και παρέχει με αυτόν τον τρόπο ψηφιακά πιστοποιητικά για εξυπηρετητές κάτω από το όνομα χώρου tuc.gr.
Χαρακτηριστική περίπτωση χρήσης τέτοιων πιστοποιητικών είναι η ασφαλή μεταφορά πληροφορίας σε εξυπηρετητές παγκόσμιου ιστού και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Διαχειριστές εξυπηρετητών διαδικτύου (παγκόσμιου ιστού, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κλπ.) του Πολυτεχνείου Κρήτης.
Α. HARICA
Συνδεθείτε στην ιστοσελίδα https://cm.harica.gr χρησιμοποιώντας το Academic Login και τα Ιδρυματικά σας στοιχεία. Στη συνέχεια, κάντε κλικ από το αριστερό μενού Αιτήσεις Πιστοποιητικών την επιλογή Server. Ακολουθείστε τις οδηγίες της σελίδας και καταθέσετε την αίτηση. Αφού η αίτησή σας ελεγχθεί και εγκριθεί θα παραλάβετε μέσω email το πιστοποιητικό του εξυπηρετητή σας. Η διάρκεια των πιστοποιητικών εξυπηρετητή είναι 1 έτος. Για πιο αναλυτικές οδηγίες πατήστε εδώ.
Για υποστήριξη στη δημιουργία των πιστοποιητικών, παρακαλούμε δημιουργείστε ένα αίτημα μέσω της ιστοσελίδας https://helpdesk.tuc.gr ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του helpdesk@noc.tuc.gr
Η υπηρεσία ψηφιακών πιστοποιητικών για πρόσωπα (personal certificates) χρησιμοποιεί την υποδομή δημόσιου κλειδιού για την ασφαλή μετάδοση ηλεκτρονικής πληροφορίας. Η υποδομή δημόσιου κλειδιού, (Public Key Infrastructure, PKI) αποτελεί ένα συνδυασμό λογισμικού, τεχνολογιών ασύμμετρης κρυπτογραφίας και διαδικασιών και χρησιμοποιείται για να πιστοποιεί την εγκυρότητα κάθε φυσικού προσώπου το οποίο εμπλέκεται σε μια ψηφιακή συναλλαγή.
Τα κυριότερα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας αυτής είναι: η Εμπιστευτικότητα (Confidentiality), η Ακεραιότητα (Integrity) των δεδομένων, η Πιστοποίηση (Authentication) της ταυτότητας ενός ατόμου ή οντότητας και η Μη Άρνηση Αποδοχής (Non-Repudiation) που διασφαλίζει ότι μία ηλεκτρονική συναλλαγή δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Τα προσωπικά ψηφιακά πιστοποιητικά είναι διεθνώς αναγνωρισμένα και έγκυρα, συμβάλλοντας σημαντικά στη μείωση της γραφειοκρατίας και τη βελτίωση της ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών.
Όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας που επιθυμούν ψηφιακή υπογραφή για να εξασφαλίσουν την εγκυρότητα της ηλεκτρονικής τους επικοινωνίας.
Μέσω της αρχής πιστοποίησης HARICA (Hellenic Academic & Research Institutions Certification Authority).
Οι χρήστες που διαθέτουν εγκεκριμένη ψηφιακή υπογραφή από το Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, μπορούν να υπογράφουν έγγραφα εξ' αποστάσεως μέσω της ιστοσελίδας: https://webapp.mindigital-shde.gr/login (ελληνική έκδοση) ή της https://sign.mindigital-shde.gr/ (αγγλική έκδοση).
Για οδηγίες χρήσης και επίλυση προβλημάτων μπορούν να ανατρέξουν στη σελίδα υποστήριξης της υπηρεσίας: https://support.mindigital-shde.gr/