Η υπηρεσία Outlook on the Web της Microsoft προσφέρει τη δυνατότητα ανάγνωσης και αποστολής μηνυμάτων ηλεκτρονικής αλληλογραφίας μέσω Web Browser. Η υπηρεσία αυτή είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική τους αλληλογραφία μέσω κάποιου κοινόχρηστου υπολογιστή.
Κάθε χρήστης χρησιμοποιεί το λογαριασμό e-υπηρεσιών που διαθέτει στο Πολυτεχνείο Κρήτης για να αποκτήσει πρόσβαση.
Για να συνδεθείτε στις υπηρεσίες MS Office 365:
Η Υπηρεσία Outlook on the Web δεν περιορίζεται αποκλειστικά στην παροχή Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου (1), αλλά περιλαμβάνει και ένα σύνολο από άλλες δυνατότητες, δηλαδή Ημερολόγιο (Calendar) (2), Επαφές (People) (3), Εργασίες (To Do/πρώην Tasks) (4), που στοιχειοθετούν ένα πλήρες Ηλεκτρονικό Σύστημα Επικοινωνίας και οι οποίες εμφανίζονται μετά την είσοδο στην υπηρεσία “Outlook”, στην αριστερή στήλη, όπως φαίνεται παρακάτω:
Αφού ολοκληρώσετε επιτυχώς τη διαδικασία διαπίστευσης, πατήστε την επιλογή “Outlook” στην αριστερή στήλη, όπως φαίνεται παρακάτω:
Μετά την είσοδό σας στην υπηρεσία Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου, μεταφέρεστε στον φάκελο “Inbox”.
Η δομή προβολής του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου σας αποτελείται από τρία τμήματα (sections):
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Την πρώτη φορά που θα εισέλθετε στο Ηλεκτρονικό σας Ταχυδρομείο πρέπει να απενεργοποιήσετε από τα “Settings” και το γρανάζι που βρίσκεται πάνω δεξιά, την «Προβολή συνομιλίας» ή αλλιώς “Conversation view”, όπως φαίνεται παρακάτω:
Πατώντας με τον κέρσορα στο βελάκι δεξιά του οριζόντιου μενού αναζήτησης “Search” (εικόνα 1), μπορείτε να αναζητήσετε κάποιο μήνυμα επιλέγοντας στα φίλτρα τον φάκελο που επιθυμείτε (“Search in”), τον χρήστη από τον οποίο το λάβατε (“From”), τον χρήστη στον οποίο το στείλατε (“To”), τον τίτλο του μηνύματος (“Subject”) κλπ (εικόνα 2).
Επιλογές:
Μεταφέρεστε στο global address list του Πολυτεχνείου Κρήτης και μπορείτε να πληκτρολογήσετε τους παραλήπτες ή να τους επιλέξετε από τα κουμπιά “To”, “Bcc” και “Cc”.
Μπορείτε ακόμα να πληκτρολογήσετε το θέμα/τίτλο του μηνύματος στο πεδίο “Add a subject”, να επεξεργαστείτε το σώμα του μηνύματος από την μπάρα χαμηλά και να επισυνάψετε ένα αρχείο είτε από τον υπολογιστή σας είτε από την cloud περιοχή που παρέχεται μέσω της Microsoft από το Πολυτεχνείο Κρήτης:
Επίσης, πατώντας την επιλογή “Teams call” και το εικονίδιο του chat , δίνεται η δυνατότητα βιντεοκλήσεων και συζήτησης μέσω της εφαρμογής Microsoft Teams, η οποία ανοίγει σε διπλανό παράθυρο.
Επίσης, πατώντας τις τρεις κουκκίδες από το μενού πάνω δεξιά μπορείτε, εκτός των άλλων, να δημιουργήσετε έναν κανόνα (“Create
rule”) ή να εκτυπώσετε το επιλεγμένο μήνυμα (“Print”) (εικόνα 3).
Για να μεταβείτε στο Ημερολόγιο (Calendar) πατάτε την επιλογή στην αριστερή στήλη και το αντίστοιχο εικονίδιο όπως φαίνεται παρακάτω:
Επιλογές:
Ανοίγει ένα νέο παράθυρο στο οποίο μπορείτε να προσθέσετε τον τίτλο του γεγονότος (“Add a title”), να καλέσετε συμμετέχοντες (“Invite
attendees”), να ορίσετε την ημερομηνία πραγματοποίησής του, τη διάρκειά του και αν θα είναι επαναλαμβανόμενο ή όχι, να
ενεργοποιήσετε κάποιο meeting μέσω της υπηρεσίας Microsoft Teams (“Teams meeting”), να προσθέσετε μια περιγραφή ή να
επισυνάψετε χρήσιμα αρχεία (“Add a description or attach documents”) κλπ. Αφού ολοκληρώσετε την καταχώρηση, πατήστε “Save”:
Επίσης μπορείτε να προσθέσετε νέο ημερολόγιο από την επιλογή “Add calendar”, οπότε και ανοίγει νέο παράθυρο, όπως φαίνεται στην
εικόνα 2.
Μπορείτε επίσης να στείλετε πρόσκληση σε άλλες επαφές με την επιλογή “Share” (εικόνα 1) ή να εκτυπώσετε ένα ημερολόγιο με την
επιλογή “Print” (εικόνα 2).
Από εδώ μπορείτε να αναζητήσετε, να δημιουργήσετε και να επεξεργαστείτε επαφές, λίστες επαφών (contact lists) ή ομάδες επαφών (groups).
Για να μεταβείτε στις Επαφές (People) πατήστε την επιλογή στην αριστερή στήλη και το αντίστοιχο εικονίδιο όπως φαίνεται παρακάτω:
Επιλογές:
Επίσης, πατώντας την επιλογή “Teams call” και το εικονίδιο του chat , δίνεται η δυνατότητα βιντεοκλήσεων και συζήτησης μέσω
της εφαρμογής Microsoft Teams, η οποία ανοίγει σε διπλανό παράθυρο.
Για γρηγορότερη πρόσβαση στις συχνότερα χρησιμοποιούμενες επαφές (κατηγορία πάνω αριστερά), μπορείτε να
επιλέξετε την επιθυμητή επαφή από τον φάκελο “All Users” (εικόνα 1) που βρίσκεται κάτω από την κατηγορία “Directory”, και να
πατήσετε την επιλογή “Add to Favorites” πάνω αριστερά (εικόνα 2). Οι επαφές που θα εμφανίζονται θα είναι επίσης και όσες
προσθέσατε ως Favorites στο Outlook.
Από εδώ μπορείτε να δημιουργήσετε, να επεξεργαστείτε και να παρακολουθείτε την εξέλιξη εργασιών σας (tasks) προς διεκπεραίωση.
Για να μεταβείτε στις Εργασίες (To Do) πατήστε την επιλογή στην αριστερή στήλη και το αντίστοιχο εικονίδιο όπως φαίνεται παρακάτω:
Μετά την είσοδό σας, ανοίγει το παρακάτω παράθυρο και οι επιλογές για μετάβαση στο Outlook, στο Calendar ή στο People μεταφέρονται σε οριζόντιο μενού κάτω αριστερά του νέου παραθύρου:
Επιλογές:
- να προσθέσετε σημαντικές εργασίες ή να δείτε τις ήδη καταχωρημένες στην κατηγορία “Important”,
- να προσθέσετε προγραμματισμένες εργασίες ή να δείτε ήδη καταχωρημένες στην κατηγορία “Planned”,
- να δείτε εργασίες οι οποίες σας έχουν ήδη ανατεθεί από άλλον/άλλους χρήστες στην κατηγορία “Assigned to me”,
- να δημιουργήσετε εργασίες στην κατηγορία “Flagged email” που μπορεί να προκύπτουν από email που έχετε σηματοδοτήσει ως
flagged στο Outlook,
- να δημιουργήσετε νέες εργασίες, να δείτε συνολικά τις εργασίες σας και να τις ταξινομήσετε αναλόγως τη σημασία, την
καταληκτική τους ημερομηνία κλπ (επιλογή “Sort” πάνω δεξιά) (εικόνα 2),
- να δημιουργήσετε νέα λίστα εργασιών από την επιλογή “New list”.
Για έξοδο από το Outlook Web App, πατήτε την ένδειξη πάνω δεξιά με τα λατινικά αρχικά του ονοματεπώνυμού σας σε οποιαδήποτε υπηρεσία και αν βρίσκεστε (Mail, Calendar, People, Tasks) και επιλέξτε “Sign out”, όπως φαίνεται παρακάτω: