O κωδικός πρόσβασης του λογαριασμού ηλεκτρονικών υπηρεσιών είναι μυστικός και θα πρέπει να πληροί τις ελάχιστες προδιαγραφές της πολιτικής ασφαλείας της Μονάδα Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
- Ο κωδικός πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον 9 χαρακτήρες
- Ο κωδικός να ΜΗΝ περιέχει ελληνικούς χαρακτήρες
- Ο κωδικός ΔΕΝ μπορεί να περιέχει το username, ούτε πάνω από 2 διαδοχικούς χαρακτήρες του Ονοματεπώνυμου (DisplayName) του
- Να ΜΗ ξαναχρησιμοποιείται κάποιος από τους 3 τελευταίους κωδικούς
- Απαιτείται η ικανοποίηση κατ' ελάχιστο τριών από τις παρακάτω τέσσερις προϋποθέσεις:
Η αλλαγή του κωδικού πρόσβασης του λογαριασμού ηλεκτρονικών υπηρεσιών ενός χρήστη (password) μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:
2. από τους σταθμούς εργασίας του Μηχανογραφικού Κέντρου, της Βιβλιοθήκης ή του ΚΕΓΕΠ
3. αρχικοποίησή του ύστερα από επικοινωνία με το Γραφείο Αρωγής του Τμήματος (helpdesk)
1. Αλλαγή κωδικού πρόσβασης από ειδική ιστοσελίδα
Επισκεφτείτε τη σελίδα https://pwd.tuc.gr/ και εισάγετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας ηλεκτρονικών υπηρεσιών (username, password).
Μετά την συμπλήρωσή τους, πατήστε "Είσοδος". Στα απαραίτητα πεδία συμπλήρωσης που θα δείτε, στο πεδίο "Ισχύων κωδικός"/"current password" εισάγετε ξανά τον κωδικό του προηγούμενου βήματος και στα 2 πεδία "Νέος κωδικός"/"new password" εισάγετε τον επιθυμητό σας κωδικό, ο οποίος θα πρέπει να πληρή τους παραπάνω κανόνες πολιτικής ισχυρού κωδικού.
Μετά την είσοδο σε κάποιο σταθμό εργασίας, πατήστε CTRL+ALT+DEL και πατήστε στην επιλογή "Change a Password". Κατόπιν, συμπληρώστε τον παλιό κωδικό και δύο φορές τον νέο, όπως ενδείκνυται στα κενά και πατήστε "OK".
Η αρχικοποίηση του κωδικού πρόσβασης του λογαριασμού ενός χρήστη μπορεί να γίνει από το προσωπικό του Τμήματος Εξοπλισμού και Τεχνικής Υποστήριξης Χρηστών ύστερα από αίτημα του χρήστη είτε ηλεκτρονικά με αποστολή μηνύματος στο email: admin@isc.tuc.gr είτε με την προσέλευσή του στο Γραφείο Αρωγής του Τμήματος (helpdesk).
Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης θα πρέπει να αποστείλει στο μήνυμα ή να επιδείξει αντίγραφο της ακαδημαϊκής ή αστυνομικής ταυτότητας (και τις δύο όψεις) ή εναλλακτικά οποιοδήποτε άλλο έγγραφο πιστοποίησης ταυτότητας (στρατ. ταυτότητα, διαβατήριο, επικυρωμένη υπεύθυνη δήλωση με τα στοιχεία του από ΚΕΠ ή έγγραφο με προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή με χρήση αναγνωρισμένου πιστοποιητικού όπως αυτό ορίζεται στo ΠΔ150/2001 και στο Ν.3979/2011 για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση).
Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η διασφάλιση των δεδομένων του προσωπικού λογαριασμού ενός χρήστη και η ασφαλής πιστοποίηση της φυσικής του ταυτότητας.