O κωδικός πρόσβασης του λογαριασμού ηλεκτρονικών υπηρεσιών είναι μυστικός και θα πρέπει να πληροί τις ελάχιστες προδιαγραφές της πολιτικής ασφαλείας της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών, Δικτύων και Υπολογιστικής Υποδομής (ΔΤΔΥΥ).
- Ο κωδικός πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον 9 χαρακτήρες
- Ο κωδικός να ΜΗΝ περιέχει ελληνικούς χαρακτήρες
- Ο κωδικός ΔΕΝ μπορεί να περιέχει το username, ούτε πάνω από 2 διαδοχικούς χαρακτήρες του Ονοματεπώνυμου (DisplayName) του
- Να ΜΗ ξαναχρησιμοποιείται κάποιος από τους 3 τελευταίους κωδικούς
- Απαιτείται η ικανοποίηση κατ' ελάχιστο τριών από τις παρακάτω τέσσερις προϋποθέσεις:
Η αλλαγή του κωδικού πρόσβασης του λογαριασμού ηλεκτρονικών υπηρεσιών ενός χρήστη (password) μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:
2. από τους σταθμούς εργασίας του Μηχανογραφικού Κέντρου, της Βιβλιοθήκης ή του ΚΕΓΕΠ
3. αρχικοποίησή του ύστερα από επικοινωνία με το Γραφείο Αρωγής του Τμήματος (helpdesk)
1. Αλλαγή κωδικού πρόσβασης από ειδική ιστοσελίδα
Επισκεφτείτε τη σελίδα https://pwd.tuc.gr/ και εισάγετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας ηλεκτρονικών υπηρεσιών (username, password).
Μετά την συμπλήρωσή τους, πατήστε "Είσοδος". Στα απαραίτητα πεδία συμπλήρωσης που θα δείτε, στο πεδίο "Ισχύων κωδικός"/"current password" εισάγετε ξανά τον κωδικό του προηγούμενου βήματος και στα 2 πεδία "Νέος κωδικός"/"new password" εισάγετε τον επιθυμητό σας κωδικό, ο οποίος θα πρέπει να πληρή τους παραπάνω κανόνες πολιτικής ισχυρού κωδικού.
Μετά την είσοδο σε κάποιο σταθμό εργασίας, πατήστε CTRL+ALT+DEL και πατήστε στην επιλογή "Change a Password". Κατόπιν, συμπληρώστε τον παλιό κωδικό και δύο φορές τον νέο, όπως ενδείκνυται στα κενά και πατήστε "OK".
Η αρχικοποίηση του κωδικού πρόσβασης του λογαριασμού ενός χρήστη μπορεί να γίνει από το προσωπικό του ΤΕΥΥ ύστερα από αίτημα του χρήστη είτε ηλεκτρονικά με αποστολή μηνύματος στο email: admin@isc.tuc.gr είτε με την προσέλευσή του στο Γραφείο Αρωγής του Τμήματος (helpdesk).
Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης θα πρέπει να αποστείλει στο μήνυμα ή να επιδείξει αντίγραφο της ακαδημαϊκής ή αστυνομικής ταυτότητας (και τις δύο όψεις) ή εναλλακτικά οποιοδήποτε άλλο έγγραφο πιστοποίησης ταυτότητας (στρατ. ταυτότητα, διαβατήριο, επικυρωμένη υπεύθυνη δήλωση με τα στοιχεία του από ΚΕΠ ή έγγραφο με προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή με χρήση αναγνωρισμένου πιστοποιητικού όπως αυτό ορίζεται στo ΠΔ150/2001 και στο Ν.3979/2011 για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση).
Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η διασφάλιση των δεδομένων του προσωπικού λογαριασμού ενός χρήστη και η ασφαλής πιστοποίηση της φυσικής του ταυτότητας.