Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

12
Ιουν

Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας κ.Μοσχοβίτη Ευσταθίας - Σχολή ΑΡΜΗΧ
Κατηγορία: Παρουσίαση Ερευνητικής Εργασίας  
ΤοποθεσίαΓ1 - Σχεδιαστήρια ΑΡΜΗΧ και Εργαστήρια
Ώρα12/06/2024 14:00 - 15:00

Περιγραφή:

Ονοματεπώνυμο:Μοσχοβίτη Ευσταθία

Τίτλος:Αισθήσεις και χώρος: Εξερευνώντας την παιδική αισθητηριακή αντίληψη για το περιβάλλον.

Title:Senses and Space: Exploring Children's Sensory Perception of the Environment

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024, 14.00 μ.μ.

Εξεταστική Επιτροπή

Καθηγητής: Ουγγρίνης Κωνσταντίνος-Αλκέτας
Επίκουρος καθηγητής: Κακάβας Σπυρίδων 
Επίκουρος καθηγητής Τέσσας Χρήστος

Περίληψη

Η παρούσα ερευνητική εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση και ανάδειξη κάποιων χαρακτηριστικών που αποτελούν προϋπόθεση για την βαθύτερη κατανόηση της σχέσης του ανθρώπου με τον χώρο που τον περιβάλλει. Εξετάζει, με άλλα λόγια, κάποιες θεματικές ενότητες, οι οποίες καθιστούν πιο ξεκάθαρη ή εδραιώνουν τη σχέση, άνθρωπος-περιβάλλον. Ιδιαίτερη, όμως, έμφαση δίνεται στην παιδική ηλικία. Πως μπορεί ένα παιδί να αντιληφθεί τον κόσμο που έχει κατασκευάσει ένας ενήλικας; Πως τον βιώνει ανάλογα με τα στάδια ανάπτυξής και τις αισθήσεις του; Αν οι αισθήσεις αυτές δεν εμπίπτουν στα νευροτυπικά πλαίσια, πως ενδεχομένως θα επηρεαζόταν η αντίληψη για τον περιβάλλοντα χώρο; Στόχος, επομένως, είναι η συλλογή των στοιχείων εκείνων, που θα απαρτίσουν ένα σύνολο πληροφοριών, το οποίο θα θεωρηθεί ένας ικανός αρωγός όσον αφορά τη σχεδίαση χώρων, που προορίζονται πρωτίστως για τα παιδιά.


Abstract 


This research paper aims to investigate and highlight some characteristics that are a prerequisite for a deeper understanding of the relationship between man and the space that surrounds him. It refers, that is, to some themes that make clearer or consolidate the relationship, man-environment. Particular emphasis, however, is placed on childhood. How can a child perceive a world that is constructed by an adult? How does he experience it according to his developmental stages and senses? If these senses may not fall under a neurotypical framework, does this fact affect the perception of the surrounding space? The aim is to collect the data that will constitute a set of information that will be considered as an aid not only for the design of spaces primarily i
 

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012