Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

10
Οκτ

Παρουσίαση διπλωματικής εργασιας κ. Τσόλη Σταύρου, Σχολή ΜΠΔ
Κατηγορία: Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας   ΜΠΔ  
Τοποθεσία
Ώρα10/10/2023 13:00 - 14:00

Περιγραφή:

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

 

Ονοματεπώνυμο:    Τσόλης Σταύρος
Αριθμός Μητρώου:    2016010107

Θέμα:
Τίτλος στα Ελληνικά:    Μέτρηση ικανοποίησης πελατών με χρήση της Αναλυτικής Ιεραρχικής Διαδικασίας
Τίτλος στα Αγγλικά:    Customer satisfaction measurement using the Analytic Hierarchy Process

Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων:        Γρηγορούδης Ευάγγελος, Καθηγητής
Πρώτο Μέλος:        Ζοπουνίδης Κων/νος, Καθηγητής
Δεύτερο Μέλος:    Κρασαδάκη Ευαγγελία, ΕΔΙΠ

Περίληψη:
 
 Μέτρηση ικανοποίησης πελατών με χρήση της Αναλυτικής Ιεραρχικής Διαδικασίας 
Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρηση ικανοποίησης των πελατών της εξαγωγικής εταιρείας εσπεριδοειδών «EPIDAVROS FRUIT» με την χρήση της πολυκριτηριακής μεθόδου AHP (Αναλυτικής Ιεραρχικής Διαδικασίας). 
Τα σύγχρονα πρότυπα ζωής επηρεάζουν ολοένα και περισσότερο την συμπεριφορά του αγοραστικού κοινού αυξάνοντας τις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές των προϊόντων και των υπηρεσιών που αγοράζουν, αποκεντροποιώντας την αγορά από το μοντέλο των μαζικών παραγωγών προϊόντων σε κινούμενο από τον αγοραστή. Το γεγονός αυτό καθιστά αναγκαία την υιοθέτηση από τις επιχειρήσεις των μεθόδων παραγωγής προϊόντων και προσφοράς υπηρεσιών που αντικατοπτρίζονται από τους δείκτες ικανοποίησης πελατών, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα και να επέλθει μεταγενέστερα η εξέλιξη αυτών. 
Μεθοδολογικά, η αναλυτική ιεραρχική διαδικασία (AHP) είναι μια τεχνική της πολυκριτήριας ανάλυσης αποφάσεων και χρησιμοποιείται ευρύτατα εξαιτίας της απλότητας και της αποτελεσματικότητάς της. Στόχος της είναι η κατάταξη των διακριτών εναλλακτικών ενεργειών του αποφασίζοντα μέσω δυαδικών συγκρίσεων (pair wise comparisons). Η καταγραφή και η κατηγοριοποίηση των απόψεων των πελατών θα πραγματοποιηθεί με την χρήση ερωτηματολογίου που θα συνταχθεί και θα μοιραστεί σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα του πελατολογίου της συγκεκριμένης εξαγωγικής εταιρίας. 
Βασικός στόχος της έρευνας είναι η εκτίμηση του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών, καθώς και η μελέτη των προτιμήσεών τους, με στόχο τον καθορισμό συγκεκριμένων ενεργειών βελτίωσης που είναι σε θέση να συμβάλλουν στη μεγιστοποίηση της απόδοσης της επιχείρησης. 

Ημ/νία εξέτασης:    10-10-2023
Ώρα:            13:00

Χώρος εξέτασης:
Η παρουσίαση θα γίνει με τηλεδιάσκεψη: https://tuc-gr.zoom.us/j/97295578459?pwd=KzR6ZXVlWXZYMlhxb2I1RXp0NDdsQT09

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012