Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

04
Οκτ

Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας κ.Σκαρτσίλα Ερασμίας- Σχολή ΑΡΜΗΧ
Κατηγορία: Παρουσίαση Ερευνητικής Εργασίας  
Τοποθεσίαη παρουσίαση θα γίνει μέσω τηλεδιάσκεψης
Ώρα04/10/2023 20:00 - 21:00

Περιγραφή:

Ονοματεπώνυμο:Σκαρτσίλα Ερασμία


Τίτλος:Η Σκιαγράφηση της Γυναικείας Ταυτότητας στο έργο της Martha Graham- 
Χωρικοί συμβολισμοί στο Night Journey
Title:The Outlining of Female Identity in the Work of Martha Graham; 
Spatial symbolism in Night Journey

Τετάρτη  4 Οκρωβρίου 2023,20.00 μ.μ.


Εξεταστική Επιτροπή

Επίκουρος Καθηγητής  Ρότσιος Δημήτριος (επιβλέπων)
Επίκουρη Καθηγήτρια Γεροπάντα Βασιλική
Επίκουρη καθηγήτρια Μανδαλάκη Μαρία


Περίληψη

Το περιεχόμενο της παρούσας εργασίας επικεντρώνεται σε δύο διαφορετικά  πεδία, το χορό και την αρχιτεκτονική με κοινό παράγοντα την σκιαγράφηση της γυναικείας ταυτότητας, ένα θέμα το οποίο μεταβάλλεται διαρκώς στο πεδίο του χορού ανάλογα με το χωρικό και χρονικό πλαίσιο στο οποίο εξετάζεται. Η Martha Graham αποτελεί μία από τους πρωτοπόρους στο σύγχρονο χορό, η οποία εισήγαγε μια διαφορετική άποψη σχετικά με την θηλυκότητα και την ταυτότητα της γυναίκας του 20ου αιώνα. Ο χώρος στο έργο της παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, τόσο σκηνογραφικά όσο και ως προς την προέλευση και την ένταξη της κίνησης στο σκηνικό περιβάλλον, ενώ υπήρξε ένα εργαλείο που συμμετείχε στην ανάδειξη της γυναικείας ταυτότητας μέσα από χωρικούς συμβολισμούς που συνέβαλαν στον προσδιορισμό του ψυχαναλυτικού προφίλ των γυναικείων ρόλων της.  

Abstract 

The content of the present work focuses on two different fields, dance and architecture, with the common factor of outlining female identity, a subject that is constantly changing in the field of dance depending on the spatial and temporal context in which it is examined. Martha Graham is one of the pioneers in contemporary dance, who introduced a different view of femininity and identity for the 20th century woman. Space in her work is of particular interest, both scenographically and in terms of the origins and integration of movement into the stage environment, while it was also a tool that symbolically participated in the emergence of female identity through spatial symbolisms that helped to define the psychoanalytic profile of her female roles.

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012