Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

16
Δεκ

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας κ. Φυτάνογλου Ιορδάνη - Σχολή ΗΜΜΥ
Κατηγορία: Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας   ΗΜΜΥ  
ΤοποθεσίαΛ - Κτίριο Επιστημών/ΗΜΜΥ, Αίθουσα Music, Πολυτεχνειούπολη
Ώρα16/12/2015 14:30 - 15:30

Περιγραφή:
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ Σχολή Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΟΡΔΑΝΗ ΦΥΤΑΝΟΓΛΟΥ με θέμα Υλοποίηση Στερεοσκοπικής Εξομοίωσης Σκι με ακολουθία κεφαλιού σε Σύστημα Εικονικής Πραγματικότητας (Οθόνη Κεφαλιού) Head-Tracked, Stereo Ski Simulation Implemented on a High-End Head Mounted Display Εξεταστική Επιτροπή Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αικατερίνη Μανιά (επιβλέπουσα) Αναπληρωτής Καθηγητής Μιχαήλ Γ. Λαγουδάκης Αναπληρωτής Καθηγητής Αντώνιος Δεληγιαννάκης Περίληψη Στην παρούσα διπλωματική εργασία, παρουσιάζεται η σχεδίαση και η υλοποίηση ενός παιχνιδιού εικονικής πραγματικότητας για το Oculus Rift DK2. Το παιχνίδι ανήκει στην κατηγορία προσομοίωσης/δράσης και δημιουργήθηκε κάνοντας χρήση της μηχανής παιχνιδιών Unity 3D. Πιο συγκεκριμένα, ο χρήστης εμβυθίζεται στο εικονικό περιβάλλον, καλούμενος να περάσει μια σειρά δοκιμασιών, με στόχο να φτάσει στον τερματισμό. Η αλληλεπίδραση με το εικονικό περιβάλλον γίνεται αποκλειστικά με το Oculus Rift, δίχως να απαιτείται η χρήση των κλασικών συσκευών εισόδου, όπως ποντίκι και πληκτρολόγιο. Αρχικά λοιπόν, αφού σχεδιάστηκε ένα απλό και εύχρηστο User Interface, μοντελοποιήθηκε η φυσική του σκιέρ, τα κινούμενα σχέδια, διάφορα εφέ εντυπωσιασμού, στερεοφωνικοί ήχοι, καθώς και η συμπεριφορά των αντιπάλων, η οποία είναι βασισμένη σε αρχές τεχνητής νοημοσύνης. Τέλος, η εφαρμογή αξιολογήθηκε μέσω των ερωτηματολογίων Immersive Experience Questionnaire και Simulator Sickness Questionnaire, από χρήστες και των δύο φύλων, διαφορετικής ηλικίας και επαγγελματικής κατάρτησης. Σκοπός ήταν να υπολογιστεί ο βαθμός εμβύθισης, πιθανά συμπτώματα προσομοίωσης, καθώς και να εξαχθούν συνολικά συμπεράσματα για το User Experience.
© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012