Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

31
Οκτ

Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. Τάκου Βασιλικής, Σχολή ΜΠΔ
Κατηγορία: Παρουσίαση Μεταπτυχιακής Εργασίας   ΜΠΔ  
Τοποθεσία
Ώρα31/10/2023 13:30 - 14:30

Περιγραφή:

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration ΜΒΑ

 

Ονοματεπώνυμο: Τάκου Βασιλική

Αριθμός Μητρώου: 2019019028

 

Θέμα

Τίτλος στα Ελληνικά: Ψηφιακό Μάρκετινγκ στις Δημόσιες Υπηρεσίες- Η περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων

Τίτλος στα Αγγλικά: Digital Marketing in State Services -the case of Chania Reginal Unit

 

Εξεταστική Επιτροπή:

Επιβλέπων: Τσαφαράκης Στέλιος

Πρώτο Μέλος: Ευάγγελος Γρηγορούδης

Δεύτερο Μέλος: Ζοπουνίδης Κωνσταντίνος

 

Περίληψη

Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:

Οι σύγχρονες τεχνολογίες, η συνεχής σύνδεση στο διαδίκτυο διαμόρφωσαν μια ψηφιακή κοινωνία, όπου η επικοινωνία, οι σχέσεις και κάθε είδους δραστηριότητα πραγματοποιούνται περισσότερο διαδικτυακά παρά στο παραδοσιακό φυσικό περιβάλλον. Αυτή η ψηφιακή εξέλιξη έχει επηρεάσει εκτεταμένα και τον τρόπο λειτουργίας των δημόσιων υπηρεσιών Οι δημόσιες υπηρεσίες έχουν ψηφιοποιηθεί μερικώς για να είναι πιο προσβάσιμες και αποτελεσματικές για τους πολίτες.

Στο πρώτο σκέλος αυτής της εργασίας (κεφάλαιο 1ο) έγινε μια ανασκόπηση της εξέλιξης του μάρκετινγκ από τις αρχές του 20ού αιώνα μέχρι σήμερα. Εξετάσαμε πως οι πρακτικές μάρκετινγκ έχουν αλλάξει και έχουν προσαρμοστεί στις αλλαγές της τεχνολογίας και της κοινωνίας. Στη συνέχεια(κεφάλαιο 2ο) μελετήσαμε όλες τις πτυχές του ψηφιακού μάρκετινγκ. Εξετάσαμε θέματα όπως η χρήση δικτυακών ιστοτόπων, μηχανές αναζήτησης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η δημιουργία περιεχομένου στο διαδίκτυο και οι τεχνικές SEO.

Στο δεύτερο σκέλος(Κεφάλαιο 3ο) εξετάσαμε το Δημόσιο τομέα, αποτυπώνοντας την οριοθέτηση του και τα χαρακτηριστικά που διέπουν τις δημόσιες υπηρεσίες ώστε να ερευνήσουμε την δυνατότητα υιοθέτησης των στρατηγικών μάρκετινγκ από αυτές.

Στο τρίτο σκέλος(Κεφάλαιο 4ο) μελετήσαμε τη θεσμική διαδρομή των Περιφερειών, τα όργανα τους καθώς και την διάρθρωση της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων και πραγματοποιήθηκε εκτενής μελέτη των εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ που κάνουν χρήση οι Περιφέρειες της Χώρας και οι αντίστοιχες Περιφερειακές Ενότητες που ανήκουν στην χωρική αρμοδιότητα τους.

Στο τέταρτο σκέλος (Κεφάλαιο 5ο) πραγματοποιήθηκε έρευνα στους Κατοίκους του νομού Χανίων για να διαπιστωθεί πόσο οι κάτοικοι του νομού Χανίων χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ, ποια είναι η στάση των κατοίκων για τα ψηφιακά εργαλεία που κάνει χρήση η Περιφέρεια Κρήτης και ποια είναι η άποψη τους ως προς την στάση της Π.Ε.Χ. στα ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ.

Στο τελευταίο σκέλος(Κεφάλαιο 6ο) παραθέτουμε συμπερασματικά το μέγεθος της διείσδυσης του ψηφιακού μάρκετινγκ στις δημόσιες υπηρεσίες και δη στις Περιφέρειες της Χώρας, την στάση των κατοίκων του νομού Χανίων στο ψηφιακό μάρκετινγκ και κλείνουμε με προτάσεις στρατηγικής για τη βελτίωση της διείσδυσης του ψηφιακού μάρκετινγκ στην Περιφέρεια Κρήτης.

 

Ημερομηνία Εξέτασης

Ημέρα/Μήνας/Έτος: 31-10-2023

Ώρα: 13.30

 

Χώρος Εξέτασης

https://tuc-gr.zoom.us/j/84376874961?pwd=WTVEY1RZQzhST0lUcDNuR1U5T1M1dz09

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012