Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

31
Ιαν

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας - κ. Δρακόπουλου Παναγιώτη - ΗΜΜΥ
Κατηγορία: Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας   ΗΜΜΥ  
ΤοποθεσίαΛ - Κτίριο Επιστημών/ΗΜΜΥ, 145Π-58
Ώρα31/01/2017 13:00 - 14:00

Περιγραφή:
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ με θέμα Εξομοιωτής Πτήσης σε Εικονική Πραγματικότητα με Χρήση Τεχνολογίας Αναγνώρισης Κίνησης Χεριού για Αλληλεπίδραση Virtual Reality Flight Simulator with hand-tracking and haptic-feedback Εξεταστική Επιτροπή Αναπληρώτρια καθηγήτρια Αικατερίνη Μανιά (επιβλέπων) Αναπληρωτής Καθηγητής Αντώνιος Δεληγιαννάκης Αναπληρωτής Καθηγητής Γεώργιος Χαλκιαδάκης Περίληψη Στην παρούσα διπλωματική υλοποιήθηκε ένας πλήρης εξομοιωτής πτήσης, αξιοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας πάνω στους τομείς της εικονικής πραγματικότητας και της τεχνολογίας αναγνώρισης κίνησης χεριού. Συγκεκριμένα, ο χρήστης-πιλότος, έχει τη δυνατότητα προσομοίωσης μιας αληθινής πτήσης μέσα από το πιλοτήριο ενός εκ των πιο διάσημων επιβατικών αεροσκαφών, στον εναέριο χώρο του Ελ. Βενιζέλος και γενικότερα των Αθηνών. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να αλληλεπιδράσει σε πραγματικό χρόνο με το πιλοτήριο με τα ίδια του τα χέρια, αυξάνοντας έτσι το επίπεδο ρεαλισμού και την εμβύθιση του στο εικονικό περιβάλλον. Τέλος ο χρήστης λαμβάνει ανάδραση αφής στο χέρι του κατόπιν αγγίγματος κουμπιών, διακοπτών του πιλοτηρίου. Abstract In this thesis, we implemented a fully functional Flight Simulator, utilizing the latest technology on the fields of Virtual Reality and Hand-tracking. Specifically, the user-pilot has the ability to simulate a real flight, inside of a replica cockpit of one of the world’s most famous passenger jets. The simulation takes place at Athens International Airport, and the airspace above it. Furthermore, the user can interact with the cockpit in real time with his own hands, dramatically increasing the level of immersion and realism. Finally, the user receives haptic-feedback upon touching buttons and switches.
© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012