Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Ανακοίνωση Παρουσίασης Μεταπτυχιακής Διατριβής Λημναίου Γεωργίου Τμήματος ΗΜΜΥ

  • Συντάχθηκε 22-11-2011 09:47 από Eleni Stamataki Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: estamataki<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Ιδιότητα: σύνταξη/αποχώρηση υπάλληλος.
    Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Παρουσίαση Μεταπτυχιακής Διατριβής

    ΛΗΜΝΑΙΟΣ Π. ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    με θέμα
    “Ανάπτυξη ενός Ολοκληρωμένου Συστήματος Αναγνώρισης Βλαβών και Ελέγχου Παρουσία Βλαβών για μη-επανδρωμένο Ιπτάμενο Όχημα”

    “Design of a Complete Fault Detection and Identification (FDI) and Fault Tolerant Control for a fixed-wing UAV ”
    Τετάρτη 23 Νοεμβρίου, 11.00 π.μ
    Αίθουσα E 3002, Παλιό Κτήριο ΗΜΜΥ, Πολυτεχνειούπολη
    Εξεταστική Επιτροπή
    Καθ. Σταυρακάκης Γεώργιος (επιβλέπων)

    Καθ. Ζερβάκης Μιχαήλ
    Αν. Καθ. Τσουρβελούδης Νικόλαος (Τμήματος Μ.Π.Δ)

    Περίληψη
    Η αναγνώριση βλαβών και ο έλεγχος παρουσία βλαβών αποτελεί ένα ενεργό ερευνητικό πεδίο με κύριες εφαρμογές κρίσιμα συστήματα όπως αεροσκάφη, πυρηνικούς αντιδραστήρες κ.α. Η εφαρμογή τους στον γοργά αναπτυσσόμενο τομέα των μη-επανδρωμένων αεροσκαφών μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την αξιοπιστία και να συμβάλλει στην άρση των εμποδίων της αξιοπλοϊμότητας επιτρέποντας την ευρεία χρήση τους εντός των κανόνων του εθνικού εναέριου χώρου.
    Στην παρούσα εργασία γίνεται η σχεδίαση ενός ολοκληρωμένου συστήματος αναγνώρισης βλαβών και ελέγχου παρουσία βλαβών για ένα μη-γραμμικό μοντέλο μη-επανδρωμένου οχήματος σταθερής πτέρυγας. Δύο μέθοδοι γνωστοί στη βιβλιογραφία, η Μέθοδος εκτίμησης Πολλαπλών Μοντέλων (Multiple Model Adaptive Estimation – MMAE) και η μέθοδος αναγνώρισης παραμέτρων συνδυάζονται ώστε να επιτευχθεί η αναγνώριση όλων των δυνατών βλαβών των επιφανειών ελέγχου του οχήματος συμπεριλαμβάνοντας τις δομικές βλάβες.
    Οι πληροφορίες του συστήματος αναγνώρισης χρησιμοποιούνται από το σύστημα ελέγχου που στηρίζεται σε μία τροποποίηση της μεθόδου της μη-γραμμικής δυναμικής αντιστροφής (Nonlinear Dynamic Inversion – NDI) ώστε να επιτευχθεί ευρωστία στις ανακρίβειες του συστήματος αναγνώρισης. Η αξιολόγηση των αλγορίθμων έγινε σε περιβάλλον Matlab/Simulink.

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012