Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής εργασίας κ.Παππίδη Αννας-Παγώνας κ.Τσίντζελη Δάφνης -Αναστασίας - Σχολή ΑΡΜΗΧ

  • Συντάχθηκε 04-03-2025 15:27 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος: Γ2 - Κτίριο Γ2
    Έναρξη: 05/03/2025 16:00
    Λήξη: 05/03/2025 17:00

    Ονοματεπώνυμο:Άννα Παγώνα Παπίδη Τσίντζελη Δάφνη-Αναστασια

    Τίτλος:Beyond the 4th wall: 
    Σχεδιάζοντας μια εμβυθιστική θεατρική εμπειρία

    Title:Beyond the 4th wall: 
    Designing an immersive theatrical experience

    Τετάρτη 5 Μαρτίου 2025, 16.00μ.μ.
    Αίθουσα Παλιό Γυμναστήριο, Γ2  

    Εξεταστική Επιτροπή

    Καθηγητής Κωνσταντίνος-Αλκέτας Ουγγρίνης (επιβλέπων)
    Επίκουρος Καθηγητής Σπυρίδων Κακάβας  
    Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μανδαλάκη Μαρία 

    Περίληψη

    Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί συνέχεια της ερευνητικής με σκοπό να εφαρμόσει σε πραγματικές συνθήκες την εργαλειοθήκη εμβύθισης “B4W”. Στόχος ήταν η δημιουργία μιας εμβυθιστικής θεατρικής εμπειρίας που ενσωματώνει τον συμμετέχοντα ως αναπόσπαστο μέρος της παράστασης. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη θεατρική παραγωγή βασισμένη στο έργο “Lazarus 2.0” του Garry Borland που φιλοξενήθηκε στον Πολυχώρο Youca, στα Χανιά.
    Το θέατρο, ως δυναμική τέχνη που εξελίσσεται μέσα από τη σύζευξη χώρου, αφήγησης και τεχνολογίας, προσφέρει διαρκώς νέες δυνατότητες πειραματισμού και μορφές εμβύθισης. Στο πλαίσιο αυτό, κληθήκαμε να χαράξουμε τη δική μας πορεία, διερευνώντας εναλλακτικές προσεγγίσεις τόσο σε επίπεδο μεθοδολογίας όσο και τεχνολογικής ενσωμάτωσης.
    Το έργο τοποθετεί τον θεατή σε έναν δυστοπικό κόσμο όπου η κοινωνία έχει αποξενωθεί πλήρως από τον ανθρώπινο πυρήνα. Σε ένα ψηφιοποιημένο, αποστειρωμένο και ελεγχόμενο περιβάλλον, η παράσταση διερευνά την απώλεια της ταυτότητας και τη βαθιά απομόνωση που απορρέει από την αίσθηση της αποξένωσης. 
    Η εμπειρία δομείται σε δύο βασικά στάδια: την πορεία της εισόδου και τον κύριο χώρο δράσης. Η σύνθεση του εμβυθιστικού περιβάλλοντος επιτεύχθηκε μέσω της σύζευξης φυσικών κατασκευών με τεχνικές projection mapping, δημιουργώντας πολυεπίπεδες σκηνογραφικές αφηγήσεις που ενισχύουν τη βιωματική διάσταση της παράστασης.

    Abstract

    This thesis is a continuation of previous research work aimed at applying the "B4W" immersion toolbox in real life conditions. The aim was to create an immersive theatrical experience in which the participant becomes an integral part of the performance. It is an integrated theatrical production based on Garry Borland's play "Lazarus 2.0" staged at Youca Multipurpose Space in Chania, Crete.
    Theatre, as a dynamic art that evolves through the coupling of space, narrative, and technology, constantly offers new possibilities for experimentation and immersive experiences. In this context, we were invited to chart our own course, exploring alternative approaches, both in terms of methodology and technological integration.
    The work places the spectator in a dystopian world where society has become completely alienated from the human core. In a digitized, sterile, and controlled environment, the performance explores the loss of identity and the deep isolation that results from a sense of alienation.



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012