Συντάχθηκε 14-02-2025 14:00
Τόπος:
Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
Έναρξη: 18/02/2025 11:00
Λήξη: 18/02/2025 12:00
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2025, 11:00
https://tuc-gr.zoom.us/j/2962959517?pwd=OUZkb09RNlRlVXBxQWp3TDhPWUl1dz09&omn=91724783097
Ονοματεπώνυμο: ΧΡΗΣΤΑΚΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Θέμα: Ανάλυση των προτιμήσεων των Ευρωπαίων πολιτών έναντι των ηλεκτρικών οχημάτων: Μια προσέγγιση βασιζόμενη σε μεθόδους μηχανικής μάθησης
Title: Analysis of European consumers’ behavior towards electric vehicles: A methodology based on machine learning methods
Εξεταστική Επιτροπή
- ΔΟΥΜΠΟΣ ΜΙΧΑΗΛ, Καθηγητής (επιβλέπων)
- ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής
- ΙΨAΚΗΣ ΔΗΜHΤΡΗΣ, Επίκουρος Καθηγητής
Περίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία, σχετίζεται με την διερεύνηση των προτιμήσεων των Ευρωπαίων πολιτών έναντι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δεδομένης της σύγχρονης παγκόσμιας περιβαλλοντικής κρίσης. Αναλυτικότερα, βασικός στόχος της εργασίας αποτελεί η υποστήριξη των ενδιαφερόμενων φορέων της αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων, όπως οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι έμποροι και οι κρατικοί φορείς, ώστε να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους στις πιθανές ανάγκες των οδηγών. Στο πλαίσιο της εργασίας πραγματοποιήθηκε ποσοτική και ποιοτική ανάλυση των δεδομένων, περιλαμβάνοντας τη μελέτη του προφίλ των καταναλωτών, τις αντιλήψεις του καταναλωτικού κοινού και τις προοπτικές των ηλεκτρικών οχημάτων στις ευρωπαϊκές αγορές. Η ανάλυση βασίζεται σε έρευνα αγοράς που πραγματοποιήθηκε σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Δανία, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία) στο χρονικό διάστημα 28/04/2020 έως 8/05/2020. Για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων θα χρησιμοποιηθούν μέθοδοι μηχανικής μάθησης.
Abstract
This thesis explores the preferences of European citizens regarding electric cars, given the current global environmental crisis. More specifically, the primary objective of this study is to support stakeholders in the electric vehicle market, such as car manufacturers, dealers, and government agencies, in adapting their strategies to meet the potential needs of drivers. Within the framework of the study, both quantitative and qualitative data analyses were conducted, including the examination of consumer profiles, public perceptions, and the prospects of electric vehicles in European markets. The analysis is based on market research carried out in five European countries (Germany, Denmark, Norway, the Netherlands, and Hungary) during the period from April 28, 2020, to May 8, 2020. Machine learning methods will be used to derive the results.