Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασιας κ. ΧΑΒΡΕΔΑΚΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 14-02-2025 11:21 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 17/02/2025 10:00
    Λήξη: 17/02/2025 11:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

     

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2025, 10:00
    https://tuc-gr.zoom.us/j/5741492636?pwd=MTE1QnR5c1JjM3UxZUo3SU84SWJQUT09

    Ονοματεπώνυμο: ΧΑΒΡΕΔΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    Θέμα: Ανάλυση συμπεριφοράς και ικανοποίησης καταναλωτών με χρήση μεθόδων αναλυτικής

    Title: Analysis of consumer behavior and satisfaction using analytics methods

    Εξεταστική Επιτροπή

    • ΜΑΤΣΑΤΣΙΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Ομότιμος Καθηγητής (επιβλέπων)
    • ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, Καθηγητής
    • ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ, ΕΔΙΠ

    Περίληψη

    Οι εταιρείες στην προσπάθεια βελτίωσης και προώθησης των προϊόντων τους οδηγούνται σε έρευνα ικανοποίησης των πελατών καθώς και σε ανάλυση της συμπεριφοράς τους. Οι παραπάνω ενέργειες βοηθούν τις εταιρείες να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επιλέγουν τα προϊόντα που αγοράζουν, ποιες είναι οι ανάγκες τους αλλά και η γνώμη τους για τα προϊόντα. Τα τελευταία χρόνια ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών αυξάνεται συνεχώς με αποτέλεσμα να δίνεται έμφαση τόσο στην ποιότητα των προϊόντων όσο και στις επιθυμίες των καταναλωτών. Στην συγκεκριμένη εργασία θα μελετηθεί η ικανοποίηση των καταναλωτών σε ένα προϊόν που χρησιμοποιείται ευρύτατα, το αυτοκίνητο. Για τη συλλογή δεδομένων θα πραγματοποιηθεί έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου μέσω του οποίου θα συγκεντρωθούν στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών καθώς και την ικανοποίηση αυτών από το αυτοκίνητό τους. Για την ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς θα χρησιμοποιηθούν μέθοδοι ανάλυσης δεδομένων, k-means, πολυκριτήριες μέθοδοι, όπως η MUSA (MUlticriteria Satisfaction Analysis) και η MUSA – Kano, τα αποτελέσματα των οποίων θα προσδιορίσουν τμήματα της αγοράς, το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών, το βαθμό σημαντικότητας των επιμέρους χαρακτηριστικών του προϊόντος και το επίπεδο απαιτητικότητας των πελατών. Επιπλέον, τα αποτελέσματα των μεθόδων θα προσδιορίσουν τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της ικανοποίησης των πελατών καθώς και το που πρέπει να στραφούν οι προσπάθειες βελτίωσης ανά τμήμα της αγοράς.

    Abstract

    Companies in their efforts to improve and promote their products are led to customer satisfaction research as well as to analyze their behavior. The above actions help companies to understand how consumers choose the products they buy, what their needs are and what their opinion is about the products. In recent years, competition between companies has been increasing continuously, resulting in emphasis being placed on both product quality and consumer desires. In this specific work, consumer satisfaction with a widely used product, the car, will be studied. To collect data, a survey will be carried out using a questionnaire through which data will be collected on consumer purchasing behavior as well as their satisfaction with their car. For the analysis of purchasing behavior, data analysis methods, k-means, multi-criteria methods, such as MUSA (MUlticriteria Satisfaction Analysis) and MUSA – Kano will be used, the results of which will identify market segments, the level of customer satisfaction, the degree of importance of individual product characteristics and the level of customer demand. In addition, the results of the methods will identify the strengths and weaknesses of customer satisfaction as well as where improvement efforts should be focused per market segment.



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012