Συντάχθηκε 11-02-2025 11:56
Τόπος:
Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
Έναρξη: 13/02/2025 09:30
Λήξη: 13/02/2025 10:30
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2025, 09:30
https://tuc-gr.zoom.us/j/89352148779?pwd=bzR5djBsRTE0US9MTENiZFRkQXBCQT09
Ονοματεπώνυμο: ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΑΝΝΑ
Θέμα: Μέτρηση ικανοποίησης πελατών σε επιχείρηση αρτοποιημάτων
Title: Measurement of customer satisfaction at a bakery product business
Εξεταστική Επιτροπή
- ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής (επιβλέπων)
- ΣΙΣΚΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, Επίκουρος Καθηγητής
- ΚΡΑΣΑΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΕΔΙΠ
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών της επιχείρησης ‘Αρτοποιήματα Πατεράκης’. Η έρευνα, σε πρώτο στάδιο, πραγματοποιήθηκε με την συλλογή δεδομένων από πελάτες της επιχείρησης μέσω του διαμοιρασμού ειδικά σχεδιασμένου ερωτηματολογίου και σε δεύτερο στάδιο, από την ανάλυση των δεδομένων αυτών μέσω της πολυκριτήριας μεθόδου Musa (MUlticriteria Satisfaction Analysis). Τα αποτελέσματα όπως προέκυψαν από την μέθοδο, υποδεικνύουν την ικανοποίηση των πελατών τόσο συνολικά όσο και στα επιμέρους κριτήρια, βοηθώντας κατ’ αυτό τον τρόπο την επιχείρηση να εντοπίσει τους τομείς υψηλής ικανοποίησης, καθώς και αυτούς που υστερεί. Συνεπώς, δόθηκε, στην επιχείρηση, η δυνατότητα εντοπισμού των τομέων υστέρησης με σκοπό την προσπάθεια περαιτέρω βελτιώσεων, με σκοπό την αύξηση του συνολικού επιπέδου ικανοποίησης.
Abstract
The purpose of this thesis is to measure customer satisfaction for the company "Paterakis Bakery Products." The research was conducted in two stages: initially, data were collected from the company's customers through the distribution of a specially designed questionnaire. In the second stage, the collected data were analyzed using the MUSA (Multicriteria Satisfaction Analysis) method. The results derived from this method indicate customer satisfaction both overall and across individual criteria, thereby helping the company identify areas of high satisfaction as well as those where it underperforms. Consequently, the company was provided with the opportunity to pinpoint areas of weakness and focus on further improvements aimed at increasing the overall level of customer satisfaction.