Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασιας κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΥ ΜΑΡΙΑΣ, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 10-02-2025 15:05 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 13/02/2025 10:15
    Λήξη: 13/02/2025 11:15

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

     

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2025, 10:15
    https://tuc-gr.zoom.us/j/89352148779?pwd=bzR5djBsRTE0US9MTENiZFRkQXBCQT09

    Ονοματεπώνυμο: ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΥ ΜΑΡΙΑ

    Θέμα: Ανάλυση ικανοποίησης πελατών εταιρείας αγροτικών προϊόντων

    Title: Customer Satisfaction Analysis for an Agricultural Products Company

    Εξεταστική Επιτροπή

    • ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής (επιβλέπων)
    • ΣΙΣΚΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, Επίκουρος Καθηγητής
    • ΚΡΑΣΑΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΕΔΙΠ

    Περίληψη

    Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών της SyngentaHellas. Για τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών χρησιμοποιήθηκε η πολυκριτήρια μέθοδος MUSA (MUlticriteriaSatisfactionAnalysis). Το πρώτο στάδιο της έρευνας περιλαμβάνει τον σχεδιασμό του ερωτηματολογίου, το οποίο αναπτύχθηκε σε ηλεκτρονική μορφή και στάλθηκε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο πελατών – επιχειρήσεων της εταιρείας. Στο δεύτερο στάδιο αναλύθηκαν τα δεδομένα με τη χρήση της μεθόδουMUSAκαι προέκυψαν διαγράμματα τα οποία μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρηση να κατανοήσει τα δυνατά και αδύναμα σημεία της σε σχέση με την ικανοποίηση των πελατών της και παράλληλα να της υποδείξουν σε ποια σημεία πρέπει να εστιαστούν οι προσπάθειες για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Τέλος, πραγματοποιήθηκε ανάλυση της αφοσίωσης των πελατών – επιχειρήσεων, μέσω συσταδοποίησης και χρήση του αλγορίθμου k-means. Συνολικά, τα αποτελέσματα δείχνουν υψηλή ικανοποίηση με ορισμένα περιθώρια βελτίωσης, ενώ υπάρχουν πελάτες που θα πρέπει να προσέξει η επιχείρηση.

    Abstract

    The purpose of this thesis is to measure customer satisfaction at Syngenta Hellas. The MUSA (Multicriteria Satisfaction Analysis) method was used to assess customer satisfaction. The first stage of the research involved designing a questionnaire, which was developed in electronic form and sent via email to the company’s business customers. In the second stage, the collected data were analyzed using the MUSA method, generating diagrams that can help the company identify its strengths and weaknesses regarding customer satisfaction. These insights can also guide the company on where to focus its efforts to improve its services. Finally, an analysis of customer-business loyalty was conducted through clustering, utilizing the k-means algorithm. Overall, the results indicate a high level of customer satisfaction, with some room for improvement, and highlight certain customers that the company should pay closer attention to.



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012