Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής εργασίας εργασίας κ.Μάνου Στυλιανής κ.Καλαμπόκη-Παπαχρήστου Βικτωρίας - Σχολή ΑΡΜΗΧ

  • Συντάχθηκε 30-01-2025 16:00 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος: Γ1 - Σχεδιαστήρια ΑΡΜΗΧ και Εργαστήρια
    Έναρξη: 05/02/2025 12:00
    Λήξη: 05/02/2025 13:00

    Ονοματεπώνυμο:Καλαμπόκη-Παπαχρήστου Βικτώρια Μάνου Στυλιανή

    Τίτλος:Από το Απίθανο στο Πιθανό: Ψηφιακή Εξερεύνηση του έργου του M.C. Escher μέσα από μία βιωματική τρισδιάστατη εμπειρία

    Τitle:From the Impossible to the Possible: A Digital Exploration of M.C. Escher’s Work Through an Immersive 3D Experience

    Τετάρτη 05 Φεβρουαρίου 2025. 12.00μμ
    Σχεδιαστήριο 3ου έτους, Πολυτεχνειούπολη

    Εξεταστική Επιτροπή

    Επίκουρη Καθηγήτρια Καραγιάννη Άννα. (επιβλέπουσα)
    Καθηγητής Ανδρεαδάκης Δημήτρης 
    Καθηγητής  Ουγγρίνης Κωνσταντίνος - Αλκέτας


    Περίληψη
        
    Η διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας ψηφιακής εφαρμογής που διερευνά τη σχέση των νέων τεχνολογιών με τη μουσειακή εμπειρία σε πρακτικό επίπεδο. Στόχος της εφαρμογής είναι να αναδείξει πώς τα ψηφιακά μέσα μπορούν να μεταμορφώσουν την παρατήρηση της τέχνης από μια στατική διαδικασία σε μια διαδραστική και βιωματική εμπειρία. Η εφαρμογή επιδιώκει τη μετατροπή ενός έργου τέχνης σε ένα τρισδιάστατο παιχνίδι, εστιάζοντας στον πίνακα Relativity του M.C. Escher. Ο συγκεκριμένος πίνακας, με τη χαρακτηριστική απεικόνιση ενός πολυδιάστατου κόσμου που αψηφά τους φυσικούς νόμους, επιλέχθηκε λόγω της περίπλοκης δομής του, η οποία προσφέρεται για πειραματισμό με σύγχρονες τεχνολογίες. Η εφαρμογή μετατρέπει τους φαινομενικά αδύνατους χώρους του πίνακα σε ένα λειτουργικό τρισδιάστατο περιβάλλον, επιτρέποντας στους χρήστες να το εξερευνήσουν και να το κατανοήσουν βιωματικά. Με τον τρόπο αυτό, αναδεικνύεται η δυνατότητα των ψηφιακών μέσων να προσφέρουν νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με την τέχνη και κατανόησης της πολυπλοκότητάς της.
        



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012