Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας κ. ΜΑΛΕΚΑΚΗ ΙΩΑΝΝΗ, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 30-01-2025 12:41 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 04/02/2025 11:00
    Λήξη: 04/02/2025 12:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

     

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2025, 11:00
    https://tuc-gr.zoom.us/j/84376874961?pwd=WTVEY1RZQzhST0lUcDNuR1U5T1M1dz09

    Ονοματεπώνυμο: ΜΑΛΕΚΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Θέμα: Σχέδιο μάρκετινγκ για την αναδιοργάνωση μικρής επιχείρησης

    Title: Marketing Plan for Small Business Reorganization

    Εξεταστική Επιτροπή

    • ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής (επιβλέπων)
    • ΦΑΦΑΛΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ, Επίκουρος Καθηγητής
    • ΚΡΑΣΑΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΕΔΙΠ

    Περίληψη

    Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σύνταξη ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ, από την δημιουργία της εταιρικής αποστολής μέχρι την υλοποίηση και τον έλεγχο των σχεδίων που προκύπτουν. Το σχέδιο αυτό εξετάζει την αναδιοργάνωση μίας μικρής οικογενειακής επιχείρησης που έχει ως στόχο την επιβίωσή της, την προσαρμογή της στις νέες τάσεις της αγοράς, και την διαφοροποίησή της από τον ανταγωνισμό μέσω του οράματός της που είναι εμπνευσμένο από παρόμοιες επιχειρήσεις του εξωτερικού. Η εν λόγω επιχείρηση αποτελεί ένα minimarket που θέλει να ενστερνιστεί την καινοτόμα ιδέα της νέας αλυσίδας καταστημάτων foxtrot market, όπου το παντοπωλείο συνδυάζεται με τον καφέ, τα έτοιμα παρασκευασμένα γεύματα, καθώς και την αναδιαμόρφωση χώρου με τραπέζια έτσι ώστε είτε ανάμεσα στα ράφια μέσα στο μίνι μάρκετ είτε έξω από αυτό να προσφέρεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να απολαύσουν ότι προμηθεύτηκαν στον χώρο του καταστήματος. Τα νέα αγαθά και οι υπηρεσίες που θα προσφέρει το κατάστημα θα εξαρτηθούν από τις καταναλωτικές προτιμήσεις των πολιτών της περιοχής με σκοπό να προσαρμοστεί η επιχείρηση στις ανάγκες της αγοράς. Ο σχεδιασμός μάρκετινγκ είναι η διαδικασία με την οποία οι επιχειρήσεις αναλύουν το περιβάλλον και τις ικανότητές τους, αποφασίζουν για μια σειρά ενεργειών μάρκετινγκ, και υλοποιούν αυτές τις αποφάσεις. Η μελέτη έχει στόχο την αποφυγή άσκοπης σπατάλης χρόνου, κόπου και χρήματος από τον επιχειρηματία και ευνοεί την πρόληψη σφαλμάτων, την εύρεση τρόπων αντιμετώπισης τους και την βελτίωση ή και ακόμα απόρριψη του επιχειρηματικού πλάνου σε περίπτωση που το σχέδιο αποδειχτεί ριψοκίνδυνο ή χαμηλής αποδοτικότητας. “Πού βρισκόμαστε τώρα και πώς φτάσαμε εδώ”, “Που θα θέλαμε να είμαστε”, “Πως θα οδηγηθούμε προς τα εκεί”. Αυτές αποτελούν βασικές ερωτήσεις που απασχολούν την επιχείρηση και ο σχεδιασμός μάρκετινγκ καλείται να απαντήσει.

    Abstract

    The aim of this thesis is to draft an integrated marketing planning strategy, from the creation of the corporate mission to the implementation and control of the resulting projects. This project is looking at the reorganization of a small family business that aims to survive, adapt to new market trends, and differentiate it from competition through its vision inspired by similar businesses abroad. This company is a mini market that wants to embrace the innovative idea of the new chain of stores, foxtrot market, where the grocery store is combined with coffee, ready- made meals, and the redevelopment of space with tables so that either between the shelves inside the mini-market or outside it, consumers can enjoy what they have been supplied at the shop. The new goods and services the store will offer will depend on the consumer preferences of the citizens of the region in order to adapt the company to market needs. Marketing planning is the process by which businesses analyze their environment and capabilities, decide on a range of marketing actions, and implement these decisions. The study aims to avoid unnecessary waste of time, effort and money by the entrepreneur and favors preventing errors, finding ways to deal with them and improving or even rejecting the business plan in case it prove risky or inefficient. “Where we are now and how we got here”, “Where we would like to be”, “How we'll get there”. These are key questions that concern the business and marketing planning is called to answer.



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012