Συντάχθηκε 18-12-2024 10:21
Τόπος:
Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
Έναρξη: 17/12/2024 18:00
Λήξη: 17/12/2024 19:00
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2024, 18:00
https://tuc-gr.zoom.us/j/81464611095?pwd=RXpTSlhzT0JqZkRJaWphcWhmR0JzUT09
Ονοματεπώνυμο: ΦΑΣΑΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Θέμα: Πολιτιστικό Μάρκετινγκ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Η επικοινωνιακή πολιτική Αρχαιολογικών Μουσείων και Πολιτιστικών Οργανισμών
Title: Cultural Marketing and Social Media: The communication policy of Museums and Cultural Organizations
Εξεταστική Επιτροπή
- ΚΡΑΣΑΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΕΔΙΠ (επιβλέπων)
- ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής
- ΜΑΤΣΑΤΣΙΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Ομότιμος Καθηγητής
Περίληψη
Το πολιτιστικό μάρκετινγκ συνιστά μια στρατηγική, η οποία μέσω της συστηματικής ενημέρωσης του κοινού αποσκοπεί στην επίτευξη των στόχων που θέτουν φορείς και οργανισμοί για την προβολή και προώθηση των υπηρεσιών, δράσεων και προϊόντων τους. Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή το πολιτιστικό μάρκετινγκ αξιοποιεί τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ), τα οποία αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο για την άμεση σύνδεση των πολιτιστικών οργανισμών με μελλοντικούς επισκέπτες, και ταυτόχρονα την εξωστρέφεια και επικοινωνία μαζί τους. Το άνοιγμα προς ποικίλες ομάδες κοινού επιδιώκεται μέσα από στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ, αλλού σε μεγαλύτερο και αλλού σε μικρότερο βαθμό. Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα πραγματοποιηθεί ανάλυση, μέσω της μελέτης και αξιολόγησης της περίπτωσης του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου και του Αρχαιολογικού Μουσείου Χανίων σε σχέση με την αξιοποίηση των ΜΚΔ για την προβολή και προώθηση των υπηρεσιών και δράσεών τους καθώς και ποιοτική έρευνα, μέσω συνεντεύξεων, στους υπευθύνους των οργανισμών. Για την διαμόρφωση μιας σφαιρικής εικόνας σε σχέση με την προβολή και προώθηση του πολιτιστικού αποθέματος των Χανίων, θα πραγματοποιηθεί έρευνα με ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση του βαθμού αξιοποίησης των ΜΚΔ σε αντίστοιχους φορείς και οργανισμούς στο Νομό.
Abstract
Cultural marketing is a strategy which, through systematic public information, aims to achieve the goals set by institutions and organizations for the promotion and advertising of their services, actions and products. In the modern digital era, cultural marketing uses the Social Media, which are a powerful tool for the direct connection of cultural organizations with future visitors, and at the same time the extroversion and communication with them. Opening up to diverse audience groups is pursued through strategic marketing planning, in some cases to a greater and in some cases to a lesser extent. In this diploma thesis, an analysis will be carried out, through the research and evaluation of the case of the National Archaeological Museum and the Archaeological Museum of Chania in relation to the utilization of Social Media for the promotion and advertising of their services and actions, as well as a qualitative research, through interviews, in Social Media managers of the organizations. In order to form a global picture concerning the promotion and advertising of the cultural heritage of Chania, a survey will be carried out to evaluate the degree of Social Media utilization in the relevant institutions and organizations operating in the Prefecture.