Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασιας κ. ΒΛΑΣΣΗ ΧΡΗΣΤΟΥ, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 07-10-2024 13:20 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 08/10/2024 10:00
    Λήξη: 08/10/2024 11:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    Επώνυμο: ΒΛΑΣΣΗΣ
    Όνομα: ΧΡΗΣΤΟΣ
    Πατρώνυμο: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    ΑΜ: 2018010073
    email: cvlassis@tuc.gr
    Τίτλος (Ελληνικά): Ανάπτυξη Εφαρμογής Κινητών Τηλεφώνων για φοιτητές: Ένα Ολοκληρωμένο E-Business Plan
    Τίτλος (Αγγλικά): Development of a Mobile Application for Students: A Comprehensive E-Business Plan
    Περίληψη (Ελληνικά): Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός E-Business Plan για μια εφαρμογή κινητών τηλεφώνων που απευθύνεται σε φοιτητές. Για τη βέλτιστη κατανόηση του πλαισίου για τον σχεδιασμό αυτού του πλάνου γίνεται μία συνοπτική περιγραφή του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των μοντέλων του, καθώς και των εργαλείων ανάπτυξης εφαρμογών. Αναλύονται οι διεθνείς τάσεις στην αγορά των φοιτητικών εφαρμογών και παρουσιάζονται οι λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής. Πραγματοποιείται μία έρευνα σχετικά με την αρχιτεκτονική της εφαρμογής και τα κριτήρια με τα οποία έγινε η επιλογή της. Εκπονείται μία ανάλυση αγοράς που περιλαμβάνει μία πρωτογενής έρευνα που απευθύνεται στους χρήστες (φοιτητική κοινότητα) με στόχο τη βέλτιστη κατανόηση των αναγκών τους και την αποτελεσματικότερη ανταπόκριση της εφαρμογής σε αυτές. Συγχρόνως περιλαμβάνει δεδομένα και συγκρίσεις για το ανταγωνιστικό περιβάλλον και αναλύσεις SWOT και Business Model Canvas για την προτεινόμενη εφαρμογή. Επιπρόσθετα, παρουσιάζεται η στρατηγική μάρκετινγκ προσέγγισης πελατών και χρηστών, καθώς και η οικονομική της δομή, αποτελούμενη από το χρηματοοικονομικό σχέδιο, προβλέψεις και εκτιμήσεις για τα πρώτα έτη της λειτουργίας της. Τέλος, από τα παραπάνω μεγέθη εξάγονται πολύτιμα συμπεράσματα για την πορεία και τις προοπτικές της εφαρμογής.
    Περίληψη (Αγγλικά): This thesis focuses on the design and implementation of an E-Business Plan for a mobile application aimed at students. To ensure an optimal understanding of the framework for designing this plan, a brief description of e-business and its models is provided, along with an overview of mobile application development tools. It examines global trends in the student app market and presents the functions and features of the proposed application. A study is conducted on the app's architecture and the criteria used for its selection. A market analysis is performed, including a primary survey targeting users (the student community) to better understand their needs and to improve the app’s responsiveness to them. Additionally, the analysis includes data and comparisons regarding the competitive environment, as well as SWOT analysis and Business Model Canvas for the proposed app. Moreover, the thesis presents a marketing strategy for approaching customers and users, along with the app's financial structure, consisting of a financial plan, forecasts, and estimates for the first year of operation. Finally, valuable conclusions are drawn from these figures regarding the app's trajectory and prospects.
    Γλώσσα διπλωματικής: Ελληνικά
    Τομέας: ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
    Επιβλέπων: ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής
    1ο μέλος επιτροπής: ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΕΔΙΠ
    2ο μέλος επιτροπής: ΔΟΥΜΠΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, Καθηγητής
    Ημ/νία εξέτασης Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2024
    Ώρα: 10:00
    Χώρος https://tuc-gr.zoom.us/j/84376874961?pwd=WTVEY1RZQzhST0lUcDNuR1U5T1M1dz09


© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012