Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας κ.Τζανετόπουλου Γεώργιου - Σχολή ΑΡΜΗΧ

  • Συντάχθηκε 25-09-2024 17:05 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Έναρξη: 02/10/2024 18:00
    Λήξη: 02/10/2024 19:00

    Ονοματεπώνυμο:Γεωργίου Τζανετόπουλου 

    Τίτλος:Επισπαίκτης: 
     Ο πολυδιάστατος ρόλος ενός χρήστη. 
    Το κράμα των περιπτώσεων μελέτης στην εμβύθιση του ατόμου. 

    Title:Audivisier: 

    The multidimensional role of a user. 

    The combination of case studies in the immersion of the individual

    Τετάρτη 2 Oκτώβριου 2024, 18:00 μ.μ. 

    Σχεδιαστήριο 1ου έτους 

     Εξεταστική Επιτροπή 

    Επίκουρος Καθηγητής Δημήτριος Ρότσιος 
    Καθηγητής Παναγιώτης Παρθένιος  
     Καθηγητής Κωστής Αλκέτας Ουγγρίνης  

    Περίληψη 
    Μια έρευνα που καταγράφει την ιστορική εξέλιξη των καλλιτεχνικών περιβαλλόντων, των βιντεοπαιχνιδιών και των θεματικών πάρκων στρέφοντας την προσοχή της στον τρόπο που αυτοί οι άξονες προσεγγίζουν την εμβύθιση του χρήστη. Ένα νέο προφίλ λειτουργίας του ατόμου συντίθεται καλουπώνοντας τους ρόλους του από τους προαναφερθέντες άξονες. Δύο περιπτώσεις μελέτης που δημιουργούνται ως κράματα καλλιτεχνικών εκθέσεων μελετώνται ώστε να διαφανούν τα εμβυθιστικά στοιχεία που χρησιμοποιούν και πώς παρά τις διαφορές τους προσεγγίζουν την εμπειρία από την πλευρά του χρήστη και του δημιουργού, αποκαλύπτοντας στο τέλος τον ρόλο που συντίθεται για τον χρήστη. 

    Λέξεις κλειδιά -εμβύθιση -καλλιτεχνικά περιβάλλοντα -βιντεοπαιχνίδια -θεματικά πάρκα -περιπτώσεις μελέτης -ρόλος χρήστη -εμπειρία  

    A research that traces the historical evolution of artistic environments, video games and theme parks, focusing on how these axes approach user immersion. A new functional profile of the individual is composed by molding their roles from the aforementioned axes. Two case studies created as such blends of art exhibitions are studied to reveal the immersive elements they use and how, despite their differences, they approach the experience from the user and creator's perspective, ultimately revealing the role synthesized for the user. 

    Key Words -Immersion -Artistic environments -Videogames -Theme parks   -Case studies -Users role -Experience 



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012