Συντάχθηκε 13-09-2024 18:42
Τόπος:
Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
Έναρξη: 18/09/2024 09:30
Λήξη: 18/09/2024 10:30
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration ΜΒΑ
Ονοματεπώνυμο: ΜΑΡΙΑ ΨΑΡΑΚΗ
Αριθμός Μητρώου: 2020019052
Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά:
«Οι επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 στον ελληνικό τουρισμό και το νέο τοπίο»
Τίτλος στα Αγγλικά: «The effects of the COVID-19 pandemic on Greek tourism and the new landscape»
Επιτροπή:
Επιβλέπων: Στυλιανός Τσαφαράκης
Πρώτο Μέλος: Μιχαήλ Δούμπος
Δεύτερο Μέλος: Γεώργιος Ατσαλάκης
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας αφενός είναι η ανάλυση των επιπτώσεων στην τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας την περίοδο της υγειονομικής κρίσης COVID-19 και αφετέρου η νέα κατάσταση πραγμάτων, με την οποία καλείται να συνεχίσει να επιβιώσει το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Αρχικά θα μελετηθεί η έννοια της πανδημίας και θα παρουσιαστούν ορισμένες έννοιες, ώστε να αντιληφθεί -ακόμη περισσότερο- ο αναγνώστης τι σημαίνει πανδημία. Στη συνέχεια, θα αναλυθεί πώς το μέτρο αντιμετώπισης της πανδημίας, δηλαδή η καραντίνα, αλλά και ο τεράστιος οικονομικός αντίκτυπος που είχε η πανδημία στον Έλληνα αλλά και στον ξένο επισκέπτη, επηρέασαν τις μετακινήσεις και γενικότερα τα ταξίδια στην Ελλάδα, αφού ένα από τα κυριότερα φαινόμενα της πανδημίας ήταν η πρωτόγνωρη μείωση των ταξιδιών σε παγκόσμιο επίπεδο. Ακόμη, θα μελετηθούν ποιες είναι οι επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου που πλήγηκαν περισσότερο αυτήν την περίοδο, με αποτέλεσμα να επέλθει το φαινόμενο της ύφεσης του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα. Τέλος θα αναλυθεί η νέα πραγματικότητα που δημιουργήθηκε μετά το πέρας της πανδημίας COVID-19 στην οποία καλείται να ανταπεξέλθει ο ελληνικός τουρισμός, αλλά και πώς αντέδρασε και αντιδράει η τουριστική βιομηχανία σε αυτήν την κατάσταση.
Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά: The aim of this dissertation is, on the one hand, the analysis of the effects on the tourism industry of Greece during the period of the health crisis COVID-19 and on the other hand the new state of affairs, with which the Greek tourism product is called upon to continue to survive. First, the concept of pandemic will be studied, and certain concepts will be presented, so that the reader can understand - even more - what a pandemic means. Then, it will be analyzed how the measure to deal with the pandemic, i.e. the quarantine, but also the huge economic impact that the pandemic had on the Greek as well as on the foreign visitor, affected travel and travel in Greece in general, since one of the main phenomena of the pandemic was the unprecedented reduction in travel worldwide. Furthermore, it will be studied which are the businesses in the tourism sector that were most affected during this period, resulting in the phenomenon of the recession of the tourism product in Greece. Finally, the new reality created after the end of the COVID-19 pandemic that Greek tourism has to cope with will be analyzed, but also how the tourism industry reacted and is reacting to this situation.
This particular thesis is of interest, as tourism is one of the main economic sectors and a source of income in our country and its main goal is to understand and inform the reader about the consequences that the tourism industry in Greece has been and will be faced with.
Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος: 18/09/2024
Ώρα: 09:30 π.μ
Χώρος Εξέτασης
Αίθουσα: https://tuc-gr.zoom.us/j/84376874961?pwd=WTVEY1RZQzhST0lUcDNuR1U5T1M1dz09