Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. ΖΑΧΑΡΟΥΛΑΣ ΜΠΟΥΛΤΑΔΑΚΗ, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 26-08-2024 10:38 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 10/09/2024 11:00
    Λήξη: 10/09/2024 12:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration ΜΒΑ

     

    Ονοματεπώνυμο:            ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΜΠΟΥΛΤΑΔΑΚΗ

    Αριθμός Μητρώου:         2019019011

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά:     «Ποιότητα Υπηρεσιών Δημοσίου Τομέα - Μέτρηση Ικανοποίησης Πολιτών από την Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφερειακής Ενότητας Χανίων»

    Τίτλος στα Αγγλικά:     «Quality of Public Sector Services – Citizens Satisfaction Measurement from Transportations and Communications Department of the Regional Unit of Chania»

     

    Επιτροπή:

    Επιβλέπων: Ομότιμος Καθηγητής Νικόλαος Ματσατσίνης

    Πρώτο Μέλος: Αναπληρωτής Καθηγητής Στέλιος Τσαφαράκης

    Δεύτερο Μέλος: Δρ. Ευαγγελία Κρασαδάκη, ΕΔΙΠ

     

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: H Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων ασκεί όλες τις αρμοδιότητες του Τομέα Μεταφορών και Επικοινωνιών που έχουν ανατεθεί στις Περιφέρειες σε τοπικό επίπεδο Νομού. Ετησίως, από τα τέσσερα (4) τμήματα της Διεύθυνσης διεκπεραιώνονται πάνω από 25.000 υποθέσεις πολιτών και επαγγελματιών.

    Στόχος της διοίκησης είναι η αναζήτηση πρακτικών βελτίωσης της διοικητικής λειτουργίας για την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών προς τον πολίτη και τoυς επαγγελματίες (Αντιπροσώπους αυτοκινήτων, εκπαιδευτές υποψηφίων οδηγών, γραφεία διεκπεραιώσεων, μηχανικοί κλπ.). Η δυσκολία που συναντάται είναι στο γεγονός ότι, μέχρι σήμερα, δεν έχει γίνει κάποια προσπάθεια μέτρησης - καταγραφής των απόψεων των συναλλασσόμενων πολιτών/πελατών.

    Σκοπός της μεταπτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των συναλλασσόμενων πολιτών/πελατών αναφορικά με την ποιότητα των παρεχόμενων σε αυτούς υπηρεσιών. Για  την επίτευξη του σκοπού αυτού θα σχεδιασθούν ειδικά ερωτηματολόγια μέτρησης της ικανοποίησης, τα οποία θα διανεμηθούν στους εξυπηρετούμενους πολίτες/πελάτες κατά τις ημέρες και ώρες λειτουργίας της υπηρεσίας. Στην συνέχεια θα ακολουθήσει η ανάλυση των συγκεντρωμένων δεδομένων με χρήση μεθόδων ανάλυσης δεδομένων και πολυκριτήριας ανάλυσης για τον εντοπισμό των σημείων που χρήζουν περεταίρω βελτίωσης.

     

    ​​​​​​​Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος:       Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2024

    Ώρα:                               11:00 

     

    ​​​​​​​Χώρος Εξέτασης

    Εικονική Αίθουσα:   https://tuc-gr.zoom.us/j/92157118996?pwd=KzbuR5GN47k44b1ZpG5gkbFC0SoMOX.1

    Meeting ID: 921 5711 8996;

    Password: 803796

     

     



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012