Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας κ. Επαμεινώνδα Κουμανιώτη

  • Συντάχθηκε 21-08-2024 12:29 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 26/08/2024 09:00
    Λήξη: 26/08/2024 10:00

    Τίτλος:
    Βέλτιστη Λειτουργία Ηλεκτροκίνητων Πλοίων μεταφοράς Ψυχόμενων Εμπορευματοκιβωτίων
    Optimal Operation of Refrigerated Container Ships with Electric Propulsion

    Εξεταστική Επιτροπή:
    Αναπληρωτής Καθηγητής Κανέλλος Φώτιος (επιβλέπων)
    Καθηγητής Σταυρακάκης Γεώργιος
    Αναπληρωτής Καθηγητής Τσεκούρας Γεώργιος (ΠΑΔΑ)

    Περίληψη:
    Σε αυτήν την εργασία, παρουσιάζεται η μελέτη ενός ηλεκτροκίνητου φορτηγού πλοίου το οποίο μεταφέρει ψυχόμενα εμπορευματοκιβώτια. Το σύστημα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας αποτελείται από ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη, ενώ το προωστήριο σύστημα είναι πλήρως εξηλεκτρισμένο. Πλοία  που εφαρμόζουν την ηλεκτροπρόωση σε συνδυασμό με ένα άρτια προγραμματισμένο σύστημα διαχείρισης ενέργειας μπορούν να εμφανίσουν σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και την ίδια χρονική στιγμή συμμόρφωση με τους περιβαλλοντικούς περιορισμούς. Ο στόχος είναι το πλοίο να διεκπεραιώσει ένα προκαθορισμένο ταξίδι, διατηρώντας παράλληλα την εσωτερική θερμοκρασία κάθε ψυχόμενου εμπορευματοκιβωτίου εντός ορίων, ενώ το συνολικό κόστος λειτουργίας να ελαχιστοποιείται. Το πλοίο πρέπει επίσης να ολοκληρώσει το ταξίδι σε προκαθορισμένο χρονικό διάστημα και να διατηρήσει τις εκπομπές κάτω από ένα συγκεκριμένο όριο, το οποίο υποδεικνύεται από κάποιους συνηθισμένους για την ναυτιλιακή βιομηχανία δείκτες (EEOI,CII). Ένα Πολυπρακτορικό Σύστημα (MAS) δημιουργήθηκε ούτως ώστε οι θερμοκρασίες των ψυχόμενων εμπορευματοκιβωτίων να παραμένουν εντός ορίων και οι περιβαλλοντικοί και τεχνικοί περιορισμοί να καλύπτονται. Εξετάστηκαν διάφορα λειτουργικά σενάρια για την εύρεση του ελάχιστου συνολικού κόστους. Το οικονομικότερο σενάριο αποδείχθηκε αυτό που ελαχιστοποιεί το κόστος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, μέσω της παράλληλης ρύθμισης της ταχύτητας του πλοίου και της κατανάλωσης ηλεκτρικής ισχύος των ψυχόμενων εμπορευματοκιβωτίων, με βέλτιστο τρόπο. 

    Abstract:
    In this diploma thesis, a case study of an electrically propelled containership with refrigerated containers is presented. The electric power generation system is made by generator sets, while the propulsion system is full electric. Ships implementing electric propulsion along with a well programmed energy management system can show significant fuel consumption reduction and at the same time compliance with the environmental constraints. The goal is for the ship to conclude a predefined voyage, while keeping the inner temperature of every refrigerated container in the ship bounded as well as to do that while the total operation cost is minimized. The ship must also complete the voyage at a predefined time, and maintain the emissions below a certain limit, that is indicated by some standard for the maritime industry indexes (EEOI, CII). A Multi Agent System  (MAS) was formulated so that refrigerated container temperatures remain bounded and the environmental and  technical constraints hold. Various operational scenarios were examined to obtain the minimum total cost. The most economical scenario proved to be the one that minimizes the cost of electricity generation, through the parallel regulation of the ship's speed and the electric power consumption of the refrigerated containers, in an optimal way.

    Meeting ID: 952 4210 8506
    Password: 775949



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012