Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Μεταπτυχιακής Εργασίας κας Αικατερίνης Αγάπης Καρανδινού - Σχολή ΗΜΜΥ

  • Συντάχθηκε 21-08-2024 09:24 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 23/08/2024 11:00
    Λήξη: 23/08/2024 12:00

    Τίτλος:

    Βελστιστοποίηση Κόστους Φόρτισης και Παρεχόμενων Βοηθητικών Υπηρεσιών από Ομάδες Ηλεκτρικών Οχημάτων Διασυνδεδεμένων με το Ηλεκτρικό Δίκτυο
    Optimization of the Charging Cost and Ancillary Services of Clusters of Plug in Electric Vehicles

    Εξεταστική Επιτροπή:

    Αναπληρωτής Καθηγητής Κανέλλος Φώτιος (Επιβλέπων)
    Καθηγητής Σταυρακάκης Γεώργιος
    Καθηγητής Κουτρούλης Ευτύχιος

    Περίληψη:
    Αυξάνοντας τον αριθμό των ηλεκτρικών οχημάτων, αναμένεται αντίστοιχα μεγάλη αύξηση της ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας. Λύσεις όπως η έξυπνη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων (ΗΟ) έχουν πολλά πλεονεκτήματα για το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας, περιορίζοντας τις μεγάλες επενδύσεις στο δίκτυο διανομής, καθώς και πολλά οφέλη για τον ιδιοκτήτη ενός ΗΟ, μειώνοντας το κόστος φόρτισης. Σε αυτή την εργασία, προτείνεται μια μέθοδος για την αξιολόγηση των επιπτώσεων της πολυσκοπικής βέλτιστης φόρτισης των ΗΟ σε επίπεδο συστήματος ισχύος. Η προτεινόμενη μέθοδος βελτιστοποίησης πολλαπλών στόχων λαμβάνει υπόψη την πρόβλεψη φορτίου του συστήματος ισχύος, την παραγωγή από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) και την τιμή πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας ανά ώρα της ημέρας. Επιπλέον, η μέθοδος ενισχύεται χρησιμοποιώντας λεπτομερή μοντελοποίηση της καθημερινής δραστηριότητας κάθε ΗΟ λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά της περιοχής στην οποία δραστηριοποιείται, το είδος του ταξιδιού, τις προτιμήσεις φόρτισης οχήματος του οδηγού καθώς και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ΗΟ. Σχετικά με τη μέθοδο υλοποίησης, τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν βασίστηκαν στην πραγματικότητα, έγινε εφαρμογή της λειτουργίας Vehicle to Grid (V2G) και η βελτιστοποίηση προσαρμόστηκε στο ηλεκτροπαραγωγικό σύστημα της Κρήτης. Η αποδοτικότητα της προτεινόμενης μεθόδου αποδεικνύεται από τα αποτελέσματα που προέκυψαν σύμφωνα με ενδεικτικά σενάρια λειτουργίας. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι για την εφαρμογή της μεθόδου φόρτισης δεν απαιτούνται εξελιγμένα συστήματα υπολογισμού, μέτρησης και επικοινωνίας γεγονός που καθιστά σχετικά εύκολη την εφαρμογή και υλοποίηση της.

    Abstract:
    Increasing the number of electric vehicles, a large increase in electricity demand is expected. Solutions like smart charging of electric vehicles (EVs) has many advantages to the electricity network, limiting the large investments in the distribution network, as well as many benefits to the owner of the EV, reducing the charging cost. In this work, a method for the assessment of the effects of multi-objective optimal charging of PEVs at power system level is proposed. The proposed multi-objective optimization method takes into consideration the forecasts of power system load, Renewable Energy Sources (RES) and electricity price. Moreover, it is enhanced by the detailed modeling of the daily EV activity taking into consideration the characteristics of the area they are having activity, the type of the activity, the charging preferences of the driver as well as the technical characteristics of the EV. Moreover, Vehicle to Grid (V2G) operation can be modeled by the proposed method. Real-world data were used and the method was applied to the power system of Crete. The effectiveness of the proposed method is demonstrated by the results obtained by the indicative operation scenarios. Finally, it is noted that the application of the proposed charging method does not require advanced calculation, measurement and communication systems.

    Meeting ID:  960 4447 0880
    Password: 577195



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012