Συντάχθηκε 30-07-2024 15:24
Τόπος:
Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
Έναρξη: 02/08/2024 11:00
Λήξη: 02/08/2024 12:00
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration ΜΒΑ
Ονοματεπώνυμο: ΒΑΡΔΙΑΜΠΑΣΗ ΕΥΛΑΒΙΑ
Αριθμός Μητρώου: 2020019037
Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά: Ανάλυση ικανοποίησης πελατών ξενοδοχείου μέσω διαδικτυακών αξιολογήσεων
Τίτλος στα Αγγλικά: Hotel customer satisfaction analysis through Internet ratings
Επιτροπή:
Επιβλέπων: ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
Πρώτο Μέλος: ΔΟΥΜΠΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Δεύτερο Μέλος: ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μετρηθεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών ενός ξενοδοχείου, με απώτερο σκοπό την διεξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τα δυνατά και αδύνατα σημεία του και τις πιθανές ενέργειες βελτίωσής του. Το ξενοδοχείο που επιλέχθηκε να μελετηθεί είναι το “Royal Sun” το οποίο βρίσκεται στην περιοχή των Χανίων. Τα δεδομένα που πρόκειται να αναλυθούν προέρχονται από την ιστοσελίδα της Booking.com για την θερινή περίοδο του 2023.
Αρχικά θα παρουσιαστεί η θεωρητική προσέγγιση της ικανοποίησης των πελατών καθώς και των κριτηρίων που θα εξεταστούν (προσωπικό, άνεση, τοποθεσία, καθαριότητα, παροχές και σχέση ποιότητας-τιμής). Επιπλέον, θα αναλυθεί και ο ρόλος που έχουν οι αξιολογήσεις τόσο ως προς την ίδια την υπηρεσία όσο και ως προς την αξιολόγηση της ικανοποίησης ενώ ταυτόχρονα θα γίνει και μία βιβλιογραφική ανασκόπηση του ιστοτόπου από τον οποίο προέρχονται (Booking.com).
Στη συνέχεια θα γίνει εφαρμογή της πολυκριτήριας μεθόδου MUSA (Multicriteria Satisfaction) για την ανάλυση της ικανοποίησης των πελατών αναφορικά με το κάθε κριτήριο και στη συνέχεια θα εφαρμοστεί η μέθοδος ποιοτικής συγκριτικής ανάλυσης με ασαφή σύνολα (fuzzy-set Qualitative Comparative Analysis - fs/QCA). Η συγκεκριμένη μέθοδος έχει ως βάση τη θεωρία των ασαφών συνόλων και την άλγεβρα Boolean και εντοπίζει τις αναγκαίες εκείνες συνθήκες οι οποίες είναι ικανές να οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η ικανοποίηση των πελατών του ξενοδοχείου. Τέλος και σύμφωνα με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων από την κάθε έρευνα, θα παρουσιαστούν τα τελικά συμπεράσματα καθώς και κάποιες αντίστοιχες προτάσεις βελτίωσης που μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.
Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος: 02/08/2024
Ώρα: 11:00
Χώρος Εξέτασης
Αίθουσα: https://tuc-gr.zoom.us/j/84376874961?pwd=WTVEY1RZQzhST0lUcDNuR1U5T1M1dz09