Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασιας κ. Ευάγγελου Σμαραγδή, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 19-07-2024 10:07 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 25/07/2024 09:00
    Λήξη: 25/07/2024 10:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    Ονοματεπώνυμο:    Ευάγγελος Σμαραγδής
    Αριθμός Μητρώου:    2017010114

    Θέμα:
    Τίτλος στα Ελληνικά:    Μελέτη Αντοχής και Επανασχεδιασμός Τμημάτων Εμπρόσθιας Ανάρτησης Μοτοσυκλέτας
    Τίτλος στα Αγγλικά:    Stress Analysis and Redesign of Motorcycle Front Suspension System Components

    Εξεταστική Επιτροπή:
    Επιβλέπων:        Δοϊτσίδης Ελευθέριος, Επίκουρος Καθηγητής
    Πρώτο Μέλος:        Σπανουδάκης Πολυχρόνης, ΕΔΙΠ
    Δεύτερο Μέλος:    Ιψάκης Δημήτρης, Επίκουρος Καθηγητής

    Περίληψη:
     Η συγκεκριμένη εργασία αφορά τη μελέτη αντοχής ενός εμπρόσθιου συστήματος ανάρτησης δίτροχης μοτοσυκλέτας. Σκοπός της εργασίας είναι μέσω επανασχεδιασμού συγκεκριμένων τμημάτων, να προκύψει μια βελτιωμένη έκδοση του συστήματος ως προς το βάρος και την αντοχή. Σε πρώτη φάση πραγματοποιείται ο σχεδιασμός κάθε εξαρτήματος ξεχωριστά, καθώς και η συναρμολόγηση τους σε λογισμικό 3D-σχεδιασμού (CAD). Στη συνέχεια θα γίνει χρήση εξειδικευμένου λογισμικού πεπερασμένων στοιχείων (CAE), όπου εφαρμόζονται τα φορτία που του ασκούνται σε πραγματικές συνθήκες και μέσω της προσομοίωσης αξιολογούνται τα αποτελέσματα τάσεων και μετατοπίσεων. Με βάση τα αποτελέσματα τροποποιείται ο σχεδιασμός σε συγκεκριμένα τμήματα με στόχο τη μείωση του βάρους χωρίς να επηρεαστεί η ακαμψία και η αντοχή τους. Ανάλογα με τα ευρήματα του επανασχεδιασμού, θα εξεταστεί η δυνατότητα χρήσης της μεθόδου τοπολογικής βελτιστοποίησης στις προσομοιώσεις πεπερασμένων στοιχείων. Για τα τελικά αποτελέσματα του επανασχεδιασμού θα ληφθεί υπόψη ο τρόπος και η δυνατότητα παραγωγής των μελετώμενων τμημάτων του συστήματος.

    Περίληψη (Αγγλικά):
     
     The present study is focused on the mechanical stress analysis of a two-wheeled motorcycle front suspension system. The main scope is to redesign specific parts, towards an improved version of the system, considering lower weight and adequate stiffness. Initially, each component is designed separately using a 3D-design software (CAD) and an assembly of the system is developed. As a next step, an advanced Computer Aided Engineering software (CAE) is used to apply forces to the system. Through simulation, the results of stress and displacement at each part of the system are demonstrated and evaluated. Based on the results, some specific components will be modified aiming to reduce their weight without affecting the stiffness. According to the results of the redesign process, the possibility of performing a topology optimization method in the finite element simulations will be considered. As a last step, the manufacturing feasibility of the final components will be evaluated.
     


    Ημ/νία εξέτασης:    25-07-2024
    Ώρα:            09:00

    Χώρος εξέτασης:
    Η παρουσίαση θα γίνει με τηλεδιάσκεψη: https://tuc-gr.zoom.us/j/95140958432?pwd=mcQk0Ivc444cT1ak55f6wuHbZxFehM.1



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012