Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας κ.Δενδρινού Αννας - Σχολή ΑΡΜΗΧ

  • Συντάχθηκε 01-07-2024 14:28 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος: Γ1 - Σχεδιαστήρια ΑΡΜΗΧ και Εργαστήρια
    Έναρξη: 05/07/2024 13:00
    Λήξη: 05/07/2024 14:00

    Ονοματεπώνυμο:Δενδρινού Αννα

    Τίτλος:Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΜΟΧΛΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: Αναζητώντας το χωρικό συντακτικό ενός νέου εκπαιδευτικού χώρου για το παιδί.

    Title:CREATIVITY AS A LEVER OF LEARNING: Searching for the spatial syntax of a new educational space for the child.

    5 Ιουλίου 2024, 13.00 μμ.
    Σχεδιαστήριο 1ου ετους

    Εξεταστική Επιτροπή

    Καθηγητής Κωνσταντίνος-Αλκέτας Ουγγρίνης (επιβλέπων)
    Επίκουρος Καθηγητής Κακάβας Σπυρίδων 
    Επίκουρη Καθηγήτρια Καραγιάννη Άννα 


    Περίληψη

    Η ερευνητική αυτή εργασία αφορά τη μελέτη των εννοιών και προσεγγίσεων εκείνων που εναρμονίζονται με τη δημιουργική φύση του παιδιού σε σχέση με τις διαδικασίες μάθησης και αντίστοιχα του αντίκτυπου των ανάλογων εκπαιδευτικών χώρων στην ολιστική εξέλιξη του παιδιού, κυρίως όσον αφορά τη προσχολική ηλικία και τα πρώτα χρόνια του δημοτικού.
       Στόχος της εργασίας αποτελεί η δημιουργία ενός χωρικού «συντακτικού» που μέσα από τις κατάλληλες σχεδιαστικές επιλογές θα συνθέτει ένα αρχιτεκτονικό σύστημα το οποίο    Στην εργασία αρχικά παρουσιάζονται θεωρητικές έννοιες που σχετίζονται με τη γενικότερη ψυχοδομή του παιδιού, ειδικότερα όσον αφορά τις έννοιες της μάθησης και του παιχνιδιού, έπειτα αναλύονται 2 παραδείγματα εκπαιδευτικών φιλοσοφιών και τέλος υπό αυτό το πρίσμα διερευνώνται οι χωρικές ποιότητες με σκοπό τη διαμόρφωση ενός τελικού πίνακα συμπερασμάτων.  
       Λέξεις κλειδιά : μάθηση, δημιουργικότητα, παιδί, εκπαιδευτικοί χώροι, σχεδιαστικές επιλογές, παιχνίδι.

    Abstract

    This thesis is about the study of the concepts and approaches that are harmonized with the creative nature of the child in relation to learning processes and respectively the impact of analogous educational spaces on the holistic development of the child, mainly in terms of preschool and early elementary years .  
       The aim of this work is the creation of a spatial “syntax” that, through the appropriate design choices, will compose an architectural system that will facilitate and inspire children to learn and evolve in persona level.
       At first, in this thesis, theoretical concepts related to the general psychostructure of the child are presented, especially regarding the concepts of learning and play, then 2 examples of educational philosophies are analyzed and finally in this regard, the spatial qualities are investigated in order to form a final table of conclusions.
       Key words: learning, creativity, child, educational spaces, design choices, play.


     



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012