Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής εργασίας κ.Δενδρινού Αννας- Σχολή ΑΡΜΗΧ

  • Συντάχθηκε 01-07-2024 14:24 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος: Γ1 - Σχεδιαστήρια ΑΡΜΗΧ και Εργαστήρια
    Έναρξη: 05/07/2024 14:00
    Λήξη: 05/07/2024 15:00

    Ονοματεπώνυμο:Δενδρινού Άννα

    Τίτλος:Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΧΩΡΟ:
    Ένα απελευθερωτικό ταξίδι μάθησης και παιχνιδιού μέσα από το περιβάλλον του νηπιαγωγείου.  

    Title:CREATIVITY IN THE EDUCATIONAL SPACE: 
    A liberating journey of learning and play through the kindergarten environment.

    5 Ιουλίου 2024,14.00 μ μ.
    Σχεδιαστήριο 1ου ετους

    Εξεταστική Επιτροπή

    Καθηγητής Κωνσταντίνος-Αλκέτας Ουγγρίνης (επιβλέπων)
    Επίκουρος Καθηγητής Κακάβας Σπυρίδων 
    Επίκουρη Καθηγήτρια Καραγιάννη Άννα 


    Περίληψη

       Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αφορά τη σχεδιαστική πρόταση ενός νηπιαγωγείου στη περιοχή του πάρκου Δεξαμενής των Άνω Πετραλώνων το οποίο μέσα από ανάλογες αρχιτεκτονικές αποφάσεις θα μπορούσε να αποτελέσει ένα γόνιμο έδαφος για τη δημιουργική έκφραση των παιδιών μέσα από τη μάθηση. Σκοπός του αρχιτεκτονικού αυτού σχεδιασμού είναι η δημιουργία ενός σχολικού συγκροτήματος το οποίο, απαλλαγμένο από παλαιωμένα εκπαιδευτικά στερεότυπα που αναστέλλουν την πηγαία ανάπτυξη του παιδιού, θα του δίνει το «χώρο» να ανακαλύψει ελευθέρα τον εαυτό του και να εξελιχθεί. Η σχεδιαστική πρόταση βασίζεται σε μια σύνθεση των κατάλληλων χωρικό – νοητών στοιχείων τα οποία μέσα από έρευνα διαπιστώθηκε πως η χρήση τους σαν αρχιτεκτονικά εργαλεία μπορεί να καθορίσει έναν δημιουργικό εκπαιδευτικό χαρακτήρα στα παιδιά νηπιακής ηλικίας. Κατά συνέπεια με κύρια σχεδιαστικά χαρακτηριστικά την μεταβλητότητα, την ευελιξία, τη σύνδεση με το εξωτερικό φυσικό περιβάλλον αλλά και τη κοινότητα σε επίπεδο γειτονιάς διαμορφώνεται το παρακάτω σχεδιαστικό πρόγραμμα πέντε κτηριακών επεμβάσεων. Πέραν του κεντρικού κτιρίου του νηπιαγωγείου που απευθύνεται καθαρά στο μαθητή η λύση περιλαμβάνει και τέσσερα κέντρα δραστηριοτήτων για τα παιδιά και τη γειτονιά με τις εξής λειτουργίες αντίστοιχα: κηπουρική–μαγειρική, θέατρο–μουσική–χορός, κατασκευές–ζωγραφική και τέλος χαλάρωση–παραμυθία.



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012