Τόπος:
Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
Έναρξη: 11/06/2024 12:00
Λήξη: 11/06/2024 13:00
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration ΜΒΑ
Ονοματεπώνυμο: ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΩΡΑΪΤΗ
Αριθμός Μητρώου: 2019019032
Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά: «Ανάλυση συμπεριφοράς Ελαιοτουριστών: Έρευνα σε αγροτουριστική επιχείρηση στην Κρήτη»
Τίτλος στα Αγγλικά: “Behavioral analysis of olive oil tourists: Survey in an agrotourism company in Crete”
Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων: ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Πρώτο Μέλος: ΚΡΑΣΑΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Δεύτερο Μέλος: ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
Περίληψη
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:
Ο ελαιοτουρισμός είναι μια πρόσφατη μορφή τουρισμού που εμφανίζεται περισσότερο
στις περιοχές της Μεσογείου, με τάση επέκτασης σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο κυριότερος
λόγος που οι ταξιδιώτες επιλέγουν αυτή τη μορφή εναλλακτικού τουρισμού, είναι γιατί
θέλουν να ανακαλύψουν την ιδιαίτερη κουλτούρα γύρω από την ελιά και το ελαιόλαδο,
αλλά και για να απολαύσουν τις διαδικασίες που συνδέονται με το συγκεκριμένο
αγαθό. Έτσι, τα τελευταία χρόνια θεωρείται μια σημαντική επιλογή στην γενικότερη
κατηγορία του εναλλακτικού τουρισμού και του αγροτουρισμού. Διάφορες μελέτες που
έχουν εκπονηθεί στο παρελθόν, είχαν ως κύριο στόχο την εκτίμηση της ζήτησης για
τον ελαιοτουρισμό, τις απαιτήσεις, αλλά και τις ανάγκες της αγοράς. Στη παρούσα
διπλωματική εργασία γίνεται προσπάθεια βαθύτερης προσέγγισης σχετικά με τη
συμπεριφορά των ελαιοτουριστών. Πιο συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθεί έρευνα με
χρήση ερωτηματολογίου, σε επισκέπτες ενός ελαιοτριβείου και καταλύματος
εναλλακτικού τουρισμού στον Βάμο Χανίων. Εκτός από την ανάλυση της
συμπεριφοράς, θα πραγματοποιηθεί τμηματοποίηση των ελαιοτουριστών βάσει της
εμπειρίας επίσκεψης τους στο συγκεκριμένο ελαιοτριβείο/ κατάλυμα και μελέτη των
συνολικών τους προτιμήσεων. Τα προηγούμενα αποτελέσματα είναι σε θέση να
βοηθήσουν την καλύτερη προσαρμογή στις ανάγκες και τις απαιτήσεις πιθανών
δυνητικών πελατών, μέσα στο συνολικό πλαίσιο της στρατηγικής μάρκετινγκ του
συγκεκριμένου τουριστικού προϊόντος.
Λέξεις κλειδιά: Ελαιοτουρισμός, Εναλλακτικός Τουρισμός, Αγροτουρισμός,
Ελαιόλαδο, Συμπεριφορά Ελαιοτουριστών, Τουριστικό Προϊόν, Βάμος,
Ελαιοτουρίστας
Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά:
Olive oil tourism is a recent form of tourism that is emerging primarily in Mediterranean
basin, with a growing global presence. Travelers are increasingly drawn to this
alternative form of tourism because they seek to immerse themselves in the unique
culture surrounding olives and olive oil while enjoying the processes associated with
this valuable commodity. In recent years, it has become a significant choice within the
broader categories of alternative tourism and agritourism. Various studies conducted in
the past, have primarily focused on assessing the demand for olive tourism, market
requirements, and market needs. This dissertation, however, aims to delve deeper into
the behavior of olive tourists. Specifically, it involves surveying visitors to an olive mill
and alternative accommodation in Vamos, Chania. In addition to behavior analysis, the
segmentation of olive tourists based on their experiences at the specific olive
mill/accommodation and an examination of their overall preferences will be conducted.
The findings of this study can aid in better aligning the olive tourism experience with
the needs and requirements of potential customers, within the broader framework of the
marketing strategy for this tourist product.
Keywords: Olive Tourism, Alternative Tourism, Agritourism, Olive Oil, Olive Tourist
Behavior, Tourist Product, Vamos, Olive Tourist.
Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος: 11/6/2024
Ώρα: 12.00 Μ.Μ
Χώρος Εξέτασης (online)
Join Zoom Meeting https://tuc-gr.zoom.us/j/82617003433?pwd=ZVJoemtxa2JHYUtkYW9Nd0RpQlpzdz09
Meeting ID: 826 1700 3433
Password: 921530