Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. ΣΤΥΛΙΑΝΗΣ ΜΩΡΑΪΤΗ, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 06-06-2024 11:51 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 11/06/2024 12:00
    Λήξη: 11/06/2024 13:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration ΜΒΑ

     

    Ονοματεπώνυμο: ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΩΡΑΪΤΗ

    Αριθμός Μητρώου: 2019019032

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά: «Ανάλυση συμπεριφοράς Ελαιοτουριστών: Έρευνα σε αγροτουριστική επιχείρηση στην Κρήτη»

    Τίτλος στα Αγγλικά: “Behavioral analysis of olive oil tourists: Survey in an agrotourism company in Crete”

     

    Εξεταστική Επιτροπή:

    Επιβλέπων: ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Πρώτο Μέλος: ΚΡΑΣΑΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Δεύτερο Μέλος: ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ

     

    Περίληψη

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:

    Ο ελαιοτουρισμός είναι μια πρόσφατη μορφή τουρισμού που εμφανίζεται περισσότερο

    στις περιοχές της Μεσογείου, με τάση επέκτασης σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο κυριότερος

    λόγος που οι ταξιδιώτες επιλέγουν αυτή τη μορφή εναλλακτικού τουρισμού, είναι γιατί

    θέλουν να ανακαλύψουν την ιδιαίτερη κουλτούρα γύρω από την ελιά και το ελαιόλαδο,

    αλλά και για να απολαύσουν τις διαδικασίες που συνδέονται με το συγκεκριμένο

    αγαθό. Έτσι, τα τελευταία χρόνια θεωρείται μια σημαντική επιλογή στην γενικότερη

    κατηγορία του εναλλακτικού τουρισμού και του αγροτουρισμού. Διάφορες μελέτες που

    έχουν εκπονηθεί στο παρελθόν, είχαν ως κύριο στόχο την εκτίμηση της ζήτησης για

    τον ελαιοτουρισμό, τις απαιτήσεις, αλλά και τις ανάγκες της αγοράς. Στη παρούσα

    διπλωματική εργασία γίνεται προσπάθεια βαθύτερης προσέγγισης σχετικά με τη

    συμπεριφορά των ελαιοτουριστών. Πιο συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθεί έρευνα με

    χρήση ερωτηματολογίου, σε επισκέπτες ενός ελαιοτριβείου και καταλύματος

    εναλλακτικού τουρισμού στον Βάμο Χανίων. Εκτός από την ανάλυση της

    συμπεριφοράς, θα πραγματοποιηθεί τμηματοποίηση των ελαιοτουριστών βάσει της

    εμπειρίας επίσκεψης τους στο συγκεκριμένο ελαιοτριβείο/ κατάλυμα και μελέτη των

    συνολικών τους προτιμήσεων. Τα προηγούμενα αποτελέσματα είναι σε θέση να

    βοηθήσουν την καλύτερη προσαρμογή στις ανάγκες και τις απαιτήσεις πιθανών

    δυνητικών πελατών, μέσα στο συνολικό πλαίσιο της στρατηγικής μάρκετινγκ του

    συγκεκριμένου τουριστικού προϊόντος.

     

    Λέξεις κλειδιά: Ελαιοτουρισμός, Εναλλακτικός Τουρισμός, Αγροτουρισμός,

    Ελαιόλαδο, Συμπεριφορά Ελαιοτουριστών, Τουριστικό Προϊόν, Βάμος,

    Ελαιοτουρίστας

     

    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά:

    Olive oil tourism is a recent form of tourism that is emerging primarily in Mediterranean

    basin, with a growing global presence. Travelers are increasingly drawn to this

    alternative form of tourism because they seek to immerse themselves in the unique

    culture surrounding olives and olive oil while enjoying the processes associated with

    this valuable commodity. In recent years, it has become a significant choice within the

    broader categories of alternative tourism and agritourism. Various studies conducted in

    the past, have primarily focused on assessing the demand for olive tourism, market

    requirements, and market needs. This dissertation, however, aims to delve deeper into

    the behavior of olive tourists. Specifically, it involves surveying visitors to an olive mill

    and alternative accommodation in Vamos, Chania. In addition to behavior analysis, the

    segmentation of olive tourists based on their experiences at the specific olive

    mill/accommodation and an examination of their overall preferences will be conducted.

    The findings of this study can aid in better aligning the olive tourism experience with

    the needs and requirements of potential customers, within the broader framework of the

    marketing strategy for this tourist product.

     

    Keywords: Olive Tourism, Alternative Tourism, Agritourism, Olive Oil, Olive Tourist

    Behavior, Tourist Product, Vamos, Olive Tourist.

     

    Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 11/6/2024

    Ώρα: 12.00 Μ.Μ

    Χώρος Εξέτασης (online)

     

    Join Zoom Meeting https://tuc-gr.zoom.us/j/82617003433?pwd=ZVJoemtxa2JHYUtkYW9Nd0RpQlpzdz09

     

    Meeting ID: 826 1700 3433

    Password: 921530



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012