Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής εργασίας κ.Μοσχοβίτη Ευσταθίας- Σχολή ΑΡΜΗΧ

  • Συντάχθηκε 04-06-2024 14:46 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος: Γ1 - Σχεδιαστήρια ΑΡΜΗΧ και Εργαστήρια
    Έναρξη: 12/06/2024 15:00
    Λήξη: 12/06/2024 16:00

    Ονοματεπώνυμο:Ευσταθία Μοσχοβίτη

     Τίτλο:KIDotites: Χώροι εξερεύνησης. Εφαρμογή χωρικών στρατηγικών, σχεδιάζοντας το προσχολικό περιβάλλον ως ένα πολύπλευρο μαθησιακό πλαίσιο.

    Title:KIDotites: A series of discovery spaces. Utilizing spatial strategies to design the preschool environment as a multifaceted learning space

    Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024, 15.00 μ.μ.
    Σχεδιαστήριο 2ου ετους

    Εξεταστική Επιτροπή

    Καθηγητής: Ουγγρίνης Κωνσταντίνος - Αλκέτας 
    Επίκουρος καθηγητής: Κακάβας Σπυρίδων 
    Επίκουρος καθηγητής: Τέσσας Χρήστος 


    Περίληψη

     Κύριος στόχος της διπλωματικής μας είναι ο σχεδιασμός ενός πρότυπου νηπιαγωγείου που ξεφεύγει από το υπάρχον παραδοσιακό πλαίσιο και υιοθετεί έναν πιο ανοιχτό και συλλογικό χαρακτήρα, προωθώντας μια απρόσκοπτη ροή μάθησης μέσω της πολυαισθητηριακότητας. Ο σχολικός χώρος δεν αποτελεί απλά το υλικό περιβάλλον που φιλοξενεί την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά αναδεικνύεται και λειτουργεί δυναμικά ως “τρίτος εκπαιδευτής” καθορίζοντας την εξέλιξη της παιδαγωγικής διαδικασίας. Ο χώρος γίνεται εργαλείο για την αφομοίωση της μάθησης αλλά παράλληλα επιτρέπει στα παιδιά να αναπτύξουν δράσεις που ενθαρρύνουν τη συλλογικότητα, τις αλληλεπιδράσεις, τη βιωματική μάθηση, την ενεργητικότητα και την ανάληψη πρωτοβουλιών. Ο σχεδιασμός μας, κατά κύριο λόγο, βασίζεται στην έννοια της κυτταρικής δομής. Αποτέλεσμα αυτού η δημιουργία μικρών κατασκευών διαφόρων μεγεθών που συντελούν μια μικρή κοινότητα σχηματίζοντας πλατείες και χώρους κίνησης, οι οποίες στεγάζονται εσωτερικά ενός φαινομενικά άκαμπτου κελύφους. Αυτές οι κατασκευές είναι στρατηγικά τοποθετημένες για να διευκολύνουν την εξερεύνηση και την ανακάλυψη, ενθαρρύνοντας τα παιδιά να κινούνται ελεύθερα και να συμμετέχουν σε διάφορες δραστηριότητες. Συμπερασματικά, ο σχεδιασμός προωθεί ένα δυναμικό και ευέλικτο περιβάλλον που ευνοεί την ολιστική ανάπτυξη του παιδιού.



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012