Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. Γεωργίας Ταταράκη, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 15-05-2024 12:43 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 21/05/2024 10:30
    Λήξη: 21/05/2024 11:30

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΟΙΚΗΣΗΣ

    Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration ΜΒΑ

     

    Ονοματεπώνυμο: Γεωργία Ταταράκη

    Αριθμός Μητρώου: 2019019053

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά: Οι αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών μετά τη πανδημία

    Τίτλος στα Αγγλικά: Changes in Consumer Purchase Patterns after the Pandemic

     

    Εξεταστική Επιτροπή:

    Επιβλέπων: Στέλιος Τσαφαράκης

    Πρώτο Μέλος: Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης

    Δεύτερο Μέλος: Γεώργιος Ατσαλάκης

     

    Περίληψη

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:

    Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στο σύνολο των αλλαγών που υπέστησαν οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών μετά την πανδημία Covid-19. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει τη στροφή των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές κατά τη διάρκεια της πανδημικής κρίσης αλλά και έπειτα από αυτήν καθώς και να διερευνήσει τις αλλαγές που έχουν υποστεί οι συνήθειες των καταναλωτών, μετά την πανδημία. Μέσα από ένα δείγμα 120 ατόμων σχετικά με τις καταναλωτικές τους συνήθειες στις ηλεκτρονικές αγορές μετά τη πανδημία του Covid επισημαίνεται ο βαθμός κατά τον οποίο έχουν αλλάξει οι διαδικτυακές αγοραστικές συνήθειες τους μετά την πανδημία COVID-19, αλλά και η σημαντικότητα των παραγόντων που συμβάλλουν σημαντικά στις αλλαγές των διαδικτυακών συνηθειών τους.

    Επιπλέον, η παρούσα έρευνα θα απαντήσει σε ερωτήματα όπως σε ποιο βαθμό έχουν αλλάξει οι διαδικτυακές αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, καθώς και ποιοι είναι οι παράγοντες που τους έχουν επηρεάσει μετά την πανδημία Covid-19.

    Τέλος, οι επιχειρήσεις κλήθηκαν να εφαρμόσουν μία στρατηγική επείγουσας δράσης στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού τους εμπορίου προκειμένου να διατηρήσουν τον κύκλο εργασιών τους και να επιδιώξουν ένα σταθερό κέρδος. Ως εκ τούτου οι επιχειρήσεις εστίασαν στην αύξηση της ζήτησης των προϊόντων/δημιουργία κινήτρων, στη στοχευμένη περιγραφή των προϊόντων, στην αύξηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, στην αύξηση επικοινωνίας/γνωριμία με το πελατολόγιο και στην προώθηση προϊόντων με έξυπνες στρατηγικές.

     

    Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 21/05/2024

    Ώρα: 10:30

     

    Χώρος Εξέτασης

    Αίθουσα:………………………………………

    Κτίριο: ………………………………………

    https://tuc-gr.zoom.us/j/84376874961?pwd=WTVEY1RZQzhST0lUcDNuR1U5T1M1dz09



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012