Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. Μελίσσα Παρλάκ, σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 01-02-2024 11:40 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 06/02/2024 10:00
    Λήξη: 06/02/2024 11:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration ΜΒΑ

     

    Ονοματεπώνυμο: Μελίσσα Παρλάκ

    Αριθμός Μητρώου: 2021019018

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά: Ψηφιακό μάρκετινγκ μεσιτικών υπηρεσιών: Ευκαιρίες και προκλήσεις στην αγορά ακινήτων

    Τίτλος στα Αγγλικά: Digital marketing of Real Estate Services: Opportunities and challenges in the Real Estate Market

     

    Εξεταστική Επιτροπή:

    Επιβλέπων: Κρασαδάκη Ευαγγελία

    Πρώτο Μέλος: Τσαφαράκης Στέλιος (συνεπιβλέπων)

    Δεύτερο Μέλος: Ατσαλάκης Γιώργος

     

    Περίληψη

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: Ο τομέας των ακινήτων σημειώνει πρόοδο μέρα με τη μέρα ως αποτέλεσμα τόσο των τεχνολογικών εξελίξεων όσο και της αλλαγής των αναγκών της κοινωνίας. Είναι ένας τομέας που παρέχει υπηρεσίες. Με την ανάπτυξη του τομέα των ακινήτων και την επίδραση της τεχνολογίας, έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούνται διάφορες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ, οι οποίες αντικαθιστούν τις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ ακινήτων. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη του ψηφιακού μάρκετινγκ ακινήτων και οι αλλαγές που έχει επιφέρει στην αγορά των ακινήτων. Στόχος της εργασίας είναι να μελετήσει την ήδη υπάρχουσα βιβλιογραφία και να γίνει μια σύνδεση στη διάσταση του μάρκετινγκ ακινήτων, μεταξύ των παραδοσιακών προσπαθειών μάρκετινγκ και των σύγχρονων προσπαθειών μάρκετινγκ.

    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά: The real estate sector is progressing day by day as a result of both technological developments and changing needs of society. It is a domain that provides services. With the development of the real estate sector and the impact of technology, various digital marketing techniques have started to be used, which are replacing the traditional real estate marketing techniques.The subject of this thesis is the study of digital real estate marketing and the changes it has brought about in the real estate market. The aim of the paper is to study the already existing literature and to make a connection in the real estate marketing dimension, between traditional and modern marketing efforts.

    Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 06/02/2024

    Ώρα: 10:00

    Χώρος Εξέτασης Αίθουσα: Zoom: : https://tuc-gr.zoom.us/j/95237249084?pwd=TWZGN1J5OUVVdEZPbFRBck1lcEYydz09



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012