Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασιας κ. Παρούση Γεωργίου, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 03-01-2024 13:38 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 10/01/2024 12:00
    Λήξη: 10/01/2024 13:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    Ονοματεπώνυμο:    Παρούσης Γεώργιος
    Αριθμός Μητρώου:    2016010124

    Θέμα:
    Τίτλος στα Ελληνικά:    Τμηματοποίηση Αγοράς με χρήση μεθόδων Εξόρυξης Δεδομένων και Πολυκριτήριας Ανάλυσης
    Τίτλος στα Αγγλικά:    Market Segmentation using Data Mining and Multi-Criteria Analysis

    Εξεταστική Επιτροπή:
    Επιβλέπων:        Ματσατσίνης Νικόλαος
    Πρώτο Μέλος:        Τσαφαράκης Στέλιος
    Δεύτερο Μέλος:    Κρασαδάκη Ευαγγελία 

    Περίληψη:
    Στις επιχειρήσεις δίνεται ιδιαίτερη σημασία στην δύναμη των πληροφοριών. Το τμήμα που είναι υπεύθυνο με την ανάλυση δεδομένων πρέπει να εκμεταλλεύεται κάθε πληροφορία που μπορεί να προκύψει από τα δεδομένα που συλλέγονται.  Στόχος είναι η ανακάλυψη νέων ευκαιριών, η αντιμετώπιση προβλημάτων και ο εντοπισμός των περιοχών που χρήζουν βελτίωση. Αντίστοιχα  το τμήμα του μάρκετινγκ  είναι υπεύθυνο για την επιλογή της  καλύτερης δυνατής στρατηγικής για την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών και την τροποποίηση ή την απόσυρση υπαρχόντων προϊόντων και υπηρεσιών.

    Η τμηματοποίηση της αγοράς αποτελεί πολύ σημαντική πρακτική για τον στρατηγικό σχεδιασμό μιας ομάδας μάρκετινγκ, με σκοπό τη βελτιστοποίηση μιας στοχευμένης διαφημιστικής καμπάνιας σε ένα τμήμα του καταναλωτικού κοινού με παρόμοια χαρακτηριστικά συμπεριφοράς. Η επιτυχίας μιας επιχείρησης έρχεται και από την ικανότητα της να προσαρμόζει τα προϊόντα της σε αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους ώστε να μπορεί να ικανοποιήσει τις αντίστοιχες ομάδες των πελατών που απευθύνεται.

    Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια μεθοδολογία για την ανάλυση και τμηματοποίηση της αγοράς. Η μεθοδολογία συνδυάζει μια  πολυκριτήρια μέθοδο και έναν αλγόριθμο Νευρωνικών Δικτύων. Πιο συγκεκριμένα χρησιμοποιείται η μεθοδολογία UTASTAR σε συνδυασμό με τα Self Organizing Maps.

    Περίληψη (Αγγλικά):
    In businesses special emphasis is placed in the power of information. The department that is responsible for data analysis should use every piece of information that can be derived from the collected data. The goal is to discover new opportunities, address problems, and identify areas that require improvement. Similarly, the marketing department is responsible for selecting the best possible strategy for introducing new products and services and modifying or withdrawing existing products and services. 

    Market segmentation is a crucial practice for the strategic planning of a marketing team, aiming to improve a targeted advertising campaign for a segment of the consumer audience with similar behavioral characteristics. The success of a business comes from its ability to tailor its products to these specific characteristics, allowing it to meet the needs of the respective customer groups it targets. 

    This paper presents a methodology for market analysis and segmentation. The methodology combines a multi-criteria method with Neural Networks algorithm. More specifically, the Utastar methodology is used in combination with Self Organizing Maps. 

     


    Ημ/νία εξέτασης:    10-01-2024
    Ώρα:            12:00

    Χώρος εξέτασης:
    Αίθουσα:        
    https://tuc-gr.zoom.us/j/92768911819?pwd=a1FPYloxbmM4TWxCZkJmRENtSzArdz09

    Meeting ID: 927 6891 1819
    Password: 350654



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012