Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. ΓΕΩΡΓΙΟΥΔΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑΣ, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 23-11-2023 12:46 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 27/11/2023 12:30
    Λήξη: 27/11/2023 13:30

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration ΜΒΑ

     

    Ονοματεπώνυμο: ΓΕΩΡΓΙΟΥΔΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ

    Αριθμός Μητρώου: 2020019022

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά:ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

    Τίτλος στα Αγγλικά:MEASURING SATISFACTION OF SOCIAL MEDIA USERS

     

    Εξεταστική Επιτροπή:

    Επιβλέπων: K.ΓΡΗΓΟΡΟΥΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

    Πρώτο Μέλος: Κ.ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ

    Δεύτερο Μέλος: Κ.ΚΡΑΣΑΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

     

    Περίληψη

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:

    Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ FACEBOOK, INSTAGRAM, TWITTER, LINKEDIN.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΏΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ.ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΟΥ ΔΙΕΞΗΧΘΗ ΑΠΟ 212 ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΞΟΙΚΕΙΩΜΕΝΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 11/2021 ΕΩΣ 4/2022.

    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΥΝΤΑΧΘΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΠΟΛΥΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ MUSA+ ΚΑΙ Η ΕΠΕΡΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕΣΩ EXCEL, ΕΝΩ Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΣΥΝΔΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΟΡΙΣΤΗΚΑΝ, ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗ MUSA+.ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΡΑΣΗΣ, ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ, ΒΑΡΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ, ΠΟΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ.

     

    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά:

    THE MASTER THESIS AIMS TO MEASURE USER SATISFACTION THROUGH SOCIAL MEDIA WITH PARTICULAR EMPHASIS ON FACEBOOK, INSTAGRAM , TWITTER, LINKEDIN.THE FIRST PART REFERS TO THE ANALYSIS OF BASIC THEORITICAL MEANINGS OF SOCIAL NETWORKING MEDIA.THE SECOND PART IS THE RESEARCH PART ,WHICH ANALYZES THE RESULTS OF THE RESEARCH FROM 212 SURVEYED USERS IN GREECE, WHO ACTIVELY USE THE SOCIAL MEDIA FROM 11/2021 TO 4/2022.

    THE QUESTONNAIRE WAS DEVELOPED ACCORDING TO THE MULTICRITERION SATISFACTION ANALYSIS MUSA+ AND THE PROCESSING OF THE DEMOGRAPHIC RESULTS WAS DONE THROUGH EXCEL WHILE SATISFACTION MEASUREMENT FOR EVERY SOCIAL MEDIA COMBINED WITH THE FIVE CRITERIA WAS DONE THROUGH MUSA+. FOR BETTER COMPARISON BETWEEN THE MENTIONED SOCIAL NETWORKING MEDIA , IT WAS NECESSARY TO MEASURE TOTAL SATISFACTION FOR EACH MEDIA SEPARATELY. THE CONCLUSIONS THROUGH RELEVANT CHARTS OF ACTION, IMPROVEMENT, CRITERIA WEIGHTS SHOW WHICH CRITERIA USERS CONSIDER IMPORTANT FOR EACH MEDIA, WHICH NEED IMPROVEMENT AND WHICH THEY ARE SATISFIED WITH.

     

    Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος: ΔΕΥΤΕΡΑ 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023

    Ώρα: 12:30

     

    Χώρος Εξέτασης Αίθουσα:https://tuc-gr.zoom.us/j/97295578459?pwd=KzR6ZXVlWXZYMlhxb2I1RXp0NDdsQT09



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012