Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. Μαθιουδάκη Χαράλαμπου

  • Συντάχθηκε 27-10-2023 12:42 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 31/10/2023 11:00
    Λήξη: 31/10/2023 12:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration ΜΒΑ

    Ονοματεπώνυμο: ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
    Αριθμός Μητρώου: 2019019023

    Θέμα
    Τίτλος στα Ελληνικά: ΄΄ΦΑΡΜΑ PICK YOUR OWN-MARKETING ΚΑΙ BUSINESS PLAN΄΄
    Τίτλος στα Αγγλικά : "PICK YOUR OWN FARM-MARKETING AND BUSINESS PLAN”

    Εξεταστική Επιτροπή:
    Επιβλέπων: …ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ…
    Πρώτο Μέλος: …ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ…
    Δεύτερο Μέλος:…ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ…

    Περίληψη
    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:
    Η επιχειρηματική ιδέα «Pick your own» αγροκτήματα, ενσωματώνει ένα αγροτουριστικό εγχείρημα, που
    προσκαλεί τους πελάτες να συμμετάσχουν άμεσα στη συγκομιδή των φρέσκων προϊόντων που
    καλλιεργούνται σε αυτό. Τα συγκεκριμένα αγροκτήματα προσφέρουν μια διαδραστική ευκαιρία για τη
    συλλογή προϊόντων από οπωρώνες και χωράφια, προωθώντας τη σύνδεση μεταξύ των ανθρώπων, των
    πηγών διατροφής τους και του φυσικού περιβάλλοντος. Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία διερευνά τη
    βιωσιμότητα του μοντέλου «Pick your own-Cretan Farm» στην Ελλάδα, και ειδικότερα στην περιοχή των
    Χανίων της Κρήτης. Αντιμετωπίζοντας τη δομή του αγροκτήματος ως μια σύγχρονη επιχείρηση, η
    εργασία εμβαθύνει σε οικονομικές αναλύσεις, στρατηγικές μάρκετινγκ και ένα ολιστικό επιχειρηματικό
    σχέδιο, αντιμετωπίζοντας ένα κενό στον ελληνικό αγροτικό τομέα. Βασιζόμενη σε ποιοτική μεθοδολογία
    και διεθνείς μελέτες περιπτώσεων, η έρευνα στοχεύει να εξοπλίσει τον εγχώριο αγροτικό τομέα με
    εργαλεία για την ενίσχυση της παραγωγής εισοδήματος και τη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ
    καταναλωτών και φύσης.

    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά :
    The business concept "Pick your own" farms, incorporates an agritourism venture, inviting customers to
    participate directly in the harvesting of the fresh products. These farms offer an interactive opportunity to
    pick products from orchards and fields, promoting the connection between people, their food sources and
    the natural environment. This master thesis explores the sustainability of the Pick-your-own- Cretan Farm
    model in Greece, and in particular in the Chania region of Crete.Treating the farm structure as a modern
    business, the thesis delves into economic analysis, marketing strategies and a holistic business plan,
    addressing a gap in the Greek agricultural sector. Based on qualitative methodology and international case
    studies, the research aims to equip the domestic agricultural sector with tools to enhance income
    generation and bridge the gap between consumers and nature.

    Ημερομηνία Εξέτασης
    Ημέρα/Μήνας/Έτος: ΤΡΙΤΗ 31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023- (31/10/2023)
    Ώρα: 11:00 π.μ.
    Χώρος Εξέτασης: https://tuc-gr.zoom.us/j/96534755854?pwd=Rm16MkFQU2VDZ0lQdkdNc3Z1VDkzUT09
     



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012