Συντάχθηκε 05-10-2023 12:02
Τόπος:
Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
Έναρξη: 10/10/2023 11:00
Λήξη: 10/10/2023 12:00
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Ονοματεπώνυμο: Κιτσίδης Χρήστος
Αριθμός Μητρώου: 2016010088
Θέμα:
Τίτλος στα Ελληνικά: Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο συναισθηματικό δέσιμο και την πίστη στη φίρμα μέσω της θεωρίας της αλυσίδας τελετουργικής αλληλεπίδρασης
Τίτλος στα Αγγλικά: The effect of social media on emotional attachment and brand loyalty through ritual interaction chain theory
Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων: Τσαφαράκης Στέλιος, Αναπληρωτής Καθηγητής
Πρώτο Μέλος: Ζοπουνίδης Κων/νος, Καθηγητής
Δεύτερο Μέλος: Κρασαδάκη Ευαγγελία, ΕΔΙΠ
Περίληψη:
Οι δραστηριότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίες αναπαράγονται από τους καταναλωτές εικάζεται πως πιθανώς έχουν καθοριστική επίδραση στο συναισθηματικό τους δέσιμο με τη φίρμα (brand) και το πόσο πιστοί είναι σε αυτή. Σε αυτό το άρθρο μέσω της θεωρία της αλυσίδας τελετουργικής αλληλεπίδρασης (IR), θα μελετήσουμε αρχικά αν είναι εφικτό να παραχθεί συναισθηματική ενέργεια στις πλατφόρμες αυτές και στη συνέχεια, αν με τη χρήση της θεωρίας αυτής μπορούν τα brands να ενδυναμώσουν την εικόνα τους στα μάτια των καταναλωτών. Η συλλογή δεδομένων θα γίνει με τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου, το οποίο θα περιέχει ερωτήσεις δημογραφικού τύπου αλλά και ερωτήσεις σχετικά με τα κριτήρια που πρέπει να τηρούνται έτσι ώστε να ισχύει η θεωρία των IR. Στα πλαίσια της έρευνας της εργασίας θέτονται πέντε ερευνητικά ερωτήματα, τα οποία αναλύονται σε περαιτέρω ερευνητικές υποθέσεις και πρέπει να απαντηθούν.
Ημ/νία εξέτασης: 10/10/2023
Ώρα: 11:00
Χώρος εξέτασης:
Η παρουσίαση θα γίνει με τηλεδιάσκεψη: https://tuc-gr.zoom.us/j/84376874961?pwd=WTVEY1RZQzhST0lUcDNuR1U5T1M1dz09