Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. Τσαγκαράκη Μαρίας, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 15-09-2023 11:12 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: 15-09-2023 11:34

    Τόπος:
    Έναρξη: 18/09/2023 09:30
    Λήξη: 18/09/2023 10:30

     

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration ΜΒΑ

     

    Ονοματεπώνυμο: ΤΖΑΓΚΑΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

    Αριθμός Μητρώου: 2018019011………………………

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά: Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΚΛΑΔΟ

    Τίτλος στα Αγγλικά: THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA IN HOSPITALITY INDUSTRY

     

    Εξεταστική Επιτροπή:

    Επιβλέπων: ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ

    Πρώτο Μέλος: ΜΑΤΣΑΤΣΙΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    Δεύτερο Μέλος: ΓΡΗΓΟΡΟΥΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

     

    Περίληψη

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:

    Η έρευνα διερευνά την επιρροή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στο κλάδο του τουρισμού. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε μορφή ερωτηματολογίων. Συμμετείχαν συνολικά 100 καταλύματα σε κατηγορίες 3, 4, 5 αστέρων, boutique hotel & πολυτελείς παραθεριστικές κατοικίες (βίλες), στους τέσσερις νομούς της Κρήτης.

    Η έρευνα εξετάζει την επίδραση του Facebook, Instagram, Viber, What´s up, LinkedIn , Youtube & Tik Tok σε δύο σημεία, στην αύξηση των κρατήσεων και την αναγνωρισιμότητα των καταλυμάτων.

     

    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά:

    The research investigates the impact of Social Media in the tourism industry. Specifically, a quantitative survey was carried out in the form of questionnaires. A total of 100 accommodations in 3, 4, 5 star categories, boutique hotels & luxury holiday homes (villas) participated, in the four prefectures of Crete.

    The research examines the effect of Facebook, Instagram, Viber, What's up, LinkedIn, Youtube & Tik Tok on two points, on the increase of bookings and awareness of accommodations.

     

    Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 18/09/2023

    Ώρα: 09:30

     

    Χώρος Εξέτασης

    Αίθουσα: Αίθουσα συνεδριάσεων ΜΠΔ

    Κτίριο: Δ5

     

     

     


© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012