Συντάχθηκε 15-09-2023 11:12
Ενημερώθηκε:
15-09-2023 11:34
Τόπος:
Έναρξη: 18/09/2023 09:30
Λήξη: 18/09/2023 10:30
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration ΜΒΑ
Ονοματεπώνυμο: ΤΖΑΓΚΑΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
Αριθμός Μητρώου: 2018019011………………………
Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά: Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΚΛΑΔΟ
Τίτλος στα Αγγλικά: THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA IN HOSPITALITY INDUSTRY
Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων: ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
Πρώτο Μέλος: ΜΑΤΣΑΤΣΙΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Δεύτερο Μέλος: ΓΡΗΓΟΡΟΥΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Περίληψη
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:
Η έρευνα διερευνά την επιρροή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στο κλάδο του τουρισμού. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε μορφή ερωτηματολογίων. Συμμετείχαν συνολικά 100 καταλύματα σε κατηγορίες 3, 4, 5 αστέρων, boutique hotel & πολυτελείς παραθεριστικές κατοικίες (βίλες), στους τέσσερις νομούς της Κρήτης.
Η έρευνα εξετάζει την επίδραση του Facebook, Instagram, Viber, What´s up, LinkedIn , Youtube & Tik Tok σε δύο σημεία, στην αύξηση των κρατήσεων και την αναγνωρισιμότητα των καταλυμάτων.
Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά:
The research investigates the impact of Social Media in the tourism industry. Specifically, a quantitative survey was carried out in the form of questionnaires. A total of 100 accommodations in 3, 4, 5 star categories, boutique hotels & luxury holiday homes (villas) participated, in the four prefectures of Crete.
The research examines the effect of Facebook, Instagram, Viber, What's up, LinkedIn, Youtube & Tik Tok on two points, on the increase of bookings and awareness of accommodations.
Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος: 18/09/2023
Ώρα: 09:30
Χώρος Εξέτασης
Αίθουσα: Αίθουσα συνεδριάσεων ΜΠΔ
Κτίριο: Δ5