Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασιας κ. Πέττα Παναγιώτη, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 11-07-2023 11:06 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 13/07/2023 10:00
    Λήξη: 13/07/2023 11:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

     

    Ονοματεπώνυμο: Πέττας Παναγιώτης

    Αριθμός Μητρώου: 2015010122

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά: «Τεχνοοικονομική μελέτη ανάπτυξης σταθμού ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων»

    Τίτλος στα Αγγλικά:«Techno-economic study of development of a rapid charging electric vehicle station»

     

    Εξεταστική Επιτροπή:

    Επιβλέπων: Βασίλειος Μουστάκης, Καθηγητής

    Πρώτο Μέλος: Γεώργιος Σταυρουλάκης, Καθηγητής

    Δεύτερο Μέλος: Μαρία Μπακατσάκη, ΕΔΙΠ

     

    Περίληψη

    Ο τομέας της ηλεκτροκίνησης γνωρίζει τα τελευταία χρόνια αλματώδη ανάπτυξη σε παγκόσμιο επίπεδο. Η μείωση της διαθεσιμότητας των συμβατικών καυσίμων (πετρέλαιο, φυσικό αέριο), μαζί με την προσπάθεια για μικρότερο ενεργειακό αποτύπωμα οδήγησαν στην αναβίωση της ιδέας των ηλεκτρικών οχημάτων, ιδέα που όπως φαίνεται και από την ανάλυση που πραγματοποιείται στην αρχή της παρούσας διπλωματικής εργασίας, υπήρχε από τις αρχές του 20ου αιώνα και δεν είχε εγκαταλειφθεί ποτέ εντελώς. Στον αντίποδα της ηλεκτροκίνησης βέβαια στέκονται οι μηχανές εσωτερικής καύσεως με υδρογόνο ως καύσιμο, αλλά η τεχνολογία τους δεν είναι ακόμα τόσο ώριμη.

    Η βασική τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων (μετατροπείς ηλεκτρικής ενέργειας) ήταν έτοιμη εδώ και δεκαετίες και έχει ενσωματωθεί χωρίς δυσκολία στα ηλεκτρικά οχήματα. Τα πρότυπα φόρτισης δημιουργήθηκαν σε αρκετά σύντομο χρονικό διάστημα αν και εν υπάρχει ακόμα πλήρης συμβατότητα σε παγκόσμιο επίπεδο. Η έρευνα αυτή την στιγμή έχει επικεντρωθεί στην αύξηση της αυτονομίας μέσω της βελτίωσης των συσσωρευτών και στην μείωση του χρόνου φόρτισης. Συνεχής είναι η έρευνα προς αυτήν την κατεύθυνση και τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά.

    Ένα άλλο ζήτημα που απασχολεί την επιστημονική κοινότητα είναι αυτό της ετοιμότητας του ηλεκτρικού δικτύου να δεχθεί και να υποστηρίξει τον όγκο της ζητούμενης ηλεκτρικής ενέργειας από τα ηλεκτρικά οχήματα. Το πρόβλημα αυτό αντιμετωπίζεται με επιτυχία με την ένταξη των μικροδικτύων ή αλλιώς έξυπνων δικτύων στη λειτουργία του ηλεκτρικού δικτύου. Η ιδέα των μικροδικτύων οδηγεί στην αποκέντρωση των λειτουργιών με στόχο την καλύτερη εκμετάλλευση και τον αρτιότερο έλεγχο των λειτουργιών του ηλεκτρικού δικτύου.

    Όλα τα παραπάνω παρουσιάζονται στην παρούσα διπλωματική εργασία, στην οποία πραγματοποιείται και μια οικονομική ανάλυση ενός σταθμού φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

     

    Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος: Πέμπτη 13/7/23.

    Ώρα: 10:00 π.μ

     

    Χώρος Εξέτασης

    Η παρουσίαση θα γίνει με τηλεδιάσκεψη: https://tuc-gr.zoom.us/j/99639258378?pwd=WHVYTUZLTVFvT3MwMHUza0lkTnBlQT09



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012