Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής εργασίας κ.Σημαρέση Δήμητρας-Παρασκευής- Σχολή ΑΡΜΗΧ

  • Συντάχθηκε 04-07-2023 09:02 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος: Γ1 - Σχεδιαστήρια ΑΡΜΗΧ και Εργαστήρια
    Έναρξη: 05/07/2023 15:00
    Λήξη: 05/07/2023 16:00

    Ονοματεπώνυμο:ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΗΜΑΡΕΣΗ


    Τίτλος:iA όπως Ai, η τεχνητή νοημοσύνη ενεργοποιεί χώρους σχολείου
    Title:iA as Ai, artificial intelligence activates school grounds

    Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023, 15 .00μ.μ.
    Σχεδιαστήριο 2ου έτους 

    Εξεταστική Επιτροπή

        
    Καθηγητής Ουγγρίνης Κωνσταντίνος - Αλκέτας (επιβλέπων)
    Επίκουρος καθηγητής Ρότσιος Δημήτριος
    Επίκουρη καθηγήτρια  Καραγιάννη Αννα


    Περίληψη

    Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τη δυνατότητα δημιουργίας μιας διαδραστικής αρχιτεκτονικής εγκατάστασης για παιδιά σε σχολικές αυλές, με θεωρητικό υπόβαθρο την ερευνητική εργασία "Διαδραστική αρχιτεκτονική σε σχολικές αυλές". Η εγκατάσταση αποτελείται από μια αρθρωτή επαναλαμβανόμενη (modular) στατική δομή εφαρμόζοντας τυπολογίες που αναπτύχθηκαν κατά την έρευνα στο σχολείο και μια δυναμική επιφάνεια origami που μεταβάλλεται σε απόκριση των ερεθισμάτων από το περιβάλλον της. Ταυτόχρονα τα δεδομένα που συλλέγονται από την δραστηριότητα των παιδιών επεξεργάζονται με τη χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης και δημιουργικού κώδικα και απεικονίζονται στην εγκατάσταση μέσω προβολών επηρεάζοντας τον χρήστη και την ίδια την εγκατάσταση. Η διπλωματική εργασία θα καλύψει τη διαδικασία σχεδιασμού και κατασκευής της εγκατάστασης υπό κλίμακα με εφαρμογή τεχνολογιών τρισδιάστατης εκτύπωσης και μικροελεγκτών και την αξιολόγηση της απόδοσης και του αντίκτυπού της. Στόχος της εγκατάστασης είναι να προσφέρει ένα παιγνιώδες και εκπαιδευτικό περιβάλλον για τα παιδιά, καθώς και να καταδείξει τις δυνατότητες της διαδραστικής αρχιτεκτονικής για τη βελτίωση της ποιότητας του σχολικού περιβάλλοντος. 
    Λέξεις κλειδιά: Διδραστική αρχιτεκτονική, σχολική αυλή, ψηφιακή κατασκευή (digital fabrication), μηχανική μάθηση, modular
     



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012