Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας κ. Κυριακίδη Νικολάου-Λάζαρου - Σχολή ΗΜΜΥ

  • Συντάχθηκε 08-07-2022 08:40 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 14/07/2022 10:00
    Λήξη: 14/07/2022 11:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΛΑΖΑΡΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

    με θέμα

    Βελτιστοποίηση σχεδιασμού συστήματος αποθήκευσης ενέργειας με υπερπυκνωτές για ηλεκτρικά οχήματα
    Design optimization of energy storage system with supercapacitors for electric vehicles

     

    Εξεταστική Επιτροπή

    Αναπληρωτής Καθηγητής Κουτρούλης Ευτύχιος (επιβλέπων)
    Καθηγητής Σταυρακάκης Γεώργιος
    Καθηγητής Τσουρβελούδης Νικόλαος (ΜΠΔ)


    Περίληψη

    Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η βελτιστοποίηση σχεδιασμού του συστήματος αποθήκευσης ενέργειας με υπερπυκνωτές του ηλεκτρικού οχήματος της ομάδας TUCer του Πολυτεχνείου Κρήτης. Πραγματοποιήθηκε θεωρητική έρευνα για τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των υπερπυκνωτών και μελετήθηκε η τοπολογία του ηλεκτρικού συστήματος του οχήματος και των ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών δομικών στοιχείων που την αποτελούν. Ακολούθησε η μοντελοποίηση του ηλεκτρικού συστήματος του οχήματος σε περιβάλλον Matlab/Simulink για τέσσερις διαφορετικούς τύπους υπερπυκνωτών και διατάξεις τους σε συστοιχίες. Υλοποιήθηκαν τρεις διαφορετικοί αλγόριθμοι διαχείρισης ενέργειας του ηλεκτρικού οχήματος και προσομοιώθηκε η λειτουργία του οχήματος για τρία εναλλακτικά σενάρια driving cycles. Τέλος, για την επιλογή της βέλτιστης χωρητικότητας και συνδεσμολογίας της συστοιχίας των υπερπυκνωτών, πραγματοποιήθηκε συγκριτική αξιολόγηση των αποτελεσμάτων που προέκυψαν ως προς το βάρος ανά μονάδα χωρητικότητας, τη διακύμανση της κατάστασης φόρτισης των υπερπυκνωτών, την συνολική κατανάλωση υδρογόνου του ηλεκτρικού οχήματος, την συνολική κατανάλωση ενέργειας της κυψέλης καυσίμου και το συνολικό κόστος του συστήματος αποθήκευσης ενέργειας σε υπερπυκνωτές.


     



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012