Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Ηλεκτρονική Έρευνας Ικανοποίησης Χρηστών στη Βιβλιοθήκη κατά τη διάρκεια της πανδημίας (έτος 2021)

  • Συντάχθηκε 14-03-2022 16:04 από Maria Ntaountaki Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: mntaountaki<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Ιδιότητα: υπάλληλος.

    Η Βιβλιοθήκη στην προσπάθειά της να γνωρίσει το βαθμό ικανοποίησης και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες της από τις Συλλογές, τις Υπηρεσίες και τις Υποδομές της πραγματοποιεί, μέσω της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (ΜΟΔΙΠΑΒ) του Συνδέσμου Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, Ηλεκτρονική Έρευνα Ικανοποίησης, για το έτος 2021 (εν καιρώ πανδημίας).

    Παρακαλείστε να απαντήσετε το σχετικό ερωτηματολόγιο μέχρι την Παρασκευή 15-04-2022 μεταβαίνοντας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://mopab.seab.gr/SatisfactionUserService/index.php/781318/lang-el 

    Από τη Βιβλιοθήκη,

    Μαρία Νταουντάκη


© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012