Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. Kristina Kostic, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 09-03-2022 11:02 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 11/03/2022 12:00
    Λήξη: 11/03/2022 13:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

     

    Ονοματεπώνυμο:   KRISTINA KOSTIC

    Αριθμός Μητρώου: 2020019016

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά:            <<Μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών σε ξενοδοχείο 5 αστέρων>>

    Τίτλος στα Αγγλικά:            “Measuring service quality at a 5star hotel”

     

    Επιτροπή:

    Επιβλέπων:     Ε.Γρηγορούδης

    Πρώτο Μέλος:            Σ. Τσαφαράκης

    Δεύτερο Μέλος: Ε. Κρασαδάκη

     

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: Εστιάζοντας στη σημασία της αξιολόγησης και της ικανοποίησης στον ξενοδοχειακό κλάδο και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι οι αντιλήψεις και η συνολική ικανοποίηση των πελατών είναι εξαιρετικά σημαντικές για τους διευθυντές των ξενοδοχείων, η παρούσα εργασία είναι μια προσπάθεια αναγνώρισης και αξιολόγησης της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρονται σε ξενοδοχεία 5 αστέρων, όπως και των παραγόντων που τις επηρεάζουν.

    Οι βασικοί στόχοι της εργασίας ήταν: α) Ο προσδιορισμός των κυριότερων παραγόντων που έχουν πρωταρχική σημασία για τους πελάτες στην αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρονται σε ξενοδοχεία 5 αστέρων, β) Η αναζήτηση σχετικών πληροφοριών σχετικά με τις προσδοκίες των πελατών (αναμενόμενη ποιότητα υπηρεσιών) και γ) Η μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών σε ξενοδοχεία 5 αστέρων, μέσω της εκτίμησης του χάσματος μεταξύ των προσδοκιών και των αντιλήψεων των πελατών.

    Στα πλαίσια της εργασίας πραγματοποιήθηκε εμπειρική έρευνα σε μια ξενοδοχειακή μονάδα 5 αστέρων. Για τη συλλογή των δεδομένων αναπτύχθηκε σχετικό ερωτηματολόγιο, ενώ η ανάλυση των αποτελεσμάτων βασίστηκε στην πολυκριτήρια μέθοδο MUSA, καθώς και στο μοντέλο SERVQUAL.

     

    ​​​​​​​Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 11/03/2022

    Ώρα: 12.00 μ.μ.

     

    ​​​​​​​Χώρος Εξέτασης

    https://tuc-gr.zoom.us/j/97295578459?pwd=KzR6ZXVlWXZYMlhxb2I1RXp0NDdsQT09

    Meeting ID: 972 9557 8459

    Password: 175550

     

     



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012