Συντάχθηκε 09-03-2022 11:02
Τόπος:
Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
Έναρξη: 11/03/2022 12:00
Λήξη: 11/03/2022 13:00
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Ονοματεπώνυμο: KRISTINA KOSTIC
Αριθμός Μητρώου: 2020019016
Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά: <<Μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών σε ξενοδοχείο 5 αστέρων>>
Τίτλος στα Αγγλικά: “Measuring service quality at a 5star hotel”
Επιτροπή:
Επιβλέπων: Ε.Γρηγορούδης
Πρώτο Μέλος: Σ. Τσαφαράκης
Δεύτερο Μέλος: Ε. Κρασαδάκη
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: Εστιάζοντας στη σημασία της αξιολόγησης και της ικανοποίησης στον ξενοδοχειακό κλάδο και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι οι αντιλήψεις και η συνολική ικανοποίηση των πελατών είναι εξαιρετικά σημαντικές για τους διευθυντές των ξενοδοχείων, η παρούσα εργασία είναι μια προσπάθεια αναγνώρισης και αξιολόγησης της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρονται σε ξενοδοχεία 5 αστέρων, όπως και των παραγόντων που τις επηρεάζουν.
Οι βασικοί στόχοι της εργασίας ήταν: α) Ο προσδιορισμός των κυριότερων παραγόντων που έχουν πρωταρχική σημασία για τους πελάτες στην αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρονται σε ξενοδοχεία 5 αστέρων, β) Η αναζήτηση σχετικών πληροφοριών σχετικά με τις προσδοκίες των πελατών (αναμενόμενη ποιότητα υπηρεσιών) και γ) Η μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών σε ξενοδοχεία 5 αστέρων, μέσω της εκτίμησης του χάσματος μεταξύ των προσδοκιών και των αντιλήψεων των πελατών.
Στα πλαίσια της εργασίας πραγματοποιήθηκε εμπειρική έρευνα σε μια ξενοδοχειακή μονάδα 5 αστέρων. Για τη συλλογή των δεδομένων αναπτύχθηκε σχετικό ερωτηματολόγιο, ενώ η ανάλυση των αποτελεσμάτων βασίστηκε στην πολυκριτήρια μέθοδο MUSA, καθώς και στο μοντέλο SERVQUAL.
Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος: 11/03/2022
Ώρα: 12.00 μ.μ.
Χώρος Εξέτασης
https://tuc-gr.zoom.us/j/97295578459?pwd=KzR6ZXVlWXZYMlhxb2I1RXp0NDdsQT09
Meeting ID: 972 9557 8459
Password: 175550