Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας κ. Αντωνίας Καλαϊτζάκη, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 23-02-2022 14:45 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 28/02/2022 12:30
    Λήξη: 28/02/2022 13:30

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

     

    Ονοματεπώνυμο:                   Αντωνία Καλαϊτζάκη

    Αριθμός Μητρώου:   2014010028

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά:  Πολιτιστικό Μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης συγκροτήματος Ενετικών Νεωρίων στα Χανιά.

    Τίτλος στα Αγγλικά: Cultural Heritage Marketing. Case study of Chania Venetian Arsenals.

     

    Επιτροπή:

    Επιβλέπων: Ζοπουνίδης Κωνσταντίνος, Καθηγητής

    Πρώτο Μέλος: Γρηγορούδης Ευάγγελος, Καθηγητής

    Δεύτερο Μέλος: Δούμπος Μιχάλης, Καθηγητής

     

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:     

    Οι πολιτιστικοί χώροι  θεωρούνται φορείς ενίσχυσης , προστασίας και προβολής της πολιτιστικής κληρονομιάς αλλά και χώροι που προάγουν την παιδεία , την εκπαίδευση ,την τέχνη και τον πολιτισμό. Η παγκοσμιοποίηση έχει οδηγήσει σε έναν κόσμο που κατανοεί και εκτιμά την τέχνη και τον πολιτισμό που δημιουργούνται σε άλλες χώρες. Επιπλέον , η τεχνολογία έχει επηρεάσει κάθε πτυχή της ζωής και το κοινό αναμένει από τους πολιτιστικούς οργανισμούς να συμβαδίζουν.

    Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι αρχικά να γίνει  ανάλυση της βιωσιμότητας των πολιτιστικών δομών και των θετικών επιδράσεων τους στην κοινωνία. Έπειτα θα γίνει διερεύνηση της χρησιμότητας του μάρκετινγκ στις πολιτιστικές δομές , των προϋποθέσεως και τρόπων εφαρμογής σε αυτές .Τέλος , θα γίνει ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ του συγκροτήματος των Ενετικών Νεωρίων στα Χανιά που πρόκειται να αποκατασταθούν μετά από την υπογραφή της Προγραμματικής Σύμβασης που προχώρησε το Πολυτεχνείο Κρήτης ,σε συνεργασία με το Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, την Περιφέρεια Κρήτης και τον Δήμο Χανίων . Μέσα από το σχέδιο μάρκετινγκ των Ενετικών Νεωρίων θα γίνουν προτάσεις προωθήσεις τους τόσο γενικό επίπεδο όσο και σε ψηφιακό.  

     

    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά:       Cultural centers are considered to be organizations for the promotion and protection of the cultural heritage but also places that promote education,  art and culture. Globalization has led to a world that understands and appreciates the art and culture created in other countries. In addition, technology has affected every aspect of our life and the public expects cultural organizations to keep up.

    The purpose of this diploma thesis is  to analyze the viability of cultural centers and their positive effects on society. Afterwards ,  the usefulness of marketing in cultural centers will be investigated and the conditions that should be applied. Last but not least , a marketing plan will be developed for the seven Venetian Shipyards (Arsenals) in Chania  that will be restored after the signing of the Program Contract that proceeded  the Technical University of Crete, in collaboration with the Ministry of Culture and Sports, the Region of Crete and the Municipality of Chania . Through the marketing plan, proposals will be made for the promotion of the Venetian Arsenals in Chania  , in general and  digital ways .

     

    ​​​​​​​Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 28/02/2022

    Ώρα: 12:30

     

    ​​​​​​​Χώρος Εξέτασης

    Αίθουσα: https://tuc-gr.zoom.us/j/4267228881?pwd=SFNJdUFOR2ZTQjFKTlF3RkFKeFlwQT09

    Meeting ID: 426 722 8881

    Password: 428821

     

     



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012