Συντάχθηκε 08-10-2021 14:05
Τόπος:
Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
Έναρξη: 13/10/2021 11:30
Λήξη: 13/10/2021 12:30
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Ονοματεπώνυμο: Μπαρδάκη Αικατερίνη
Αριθμός Μητρώου: 2013010094
Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά: Καταναλωτικές προτιμήσεις και ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για φαρμακευτικό συμπλήρωμα διατροφής
Τίτλος στα Αγγλικά : Consumer preferences and marketing plan development for a pharmaceutical food supplement
Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων: Τσαφαράκης Στυλιανός
Πρώτο Μέλος: Δούμπος Μιχαήλ
Δεύτερο Μέλος: Κρασαδάκη Ευαγγελία
Περίληψη
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: Σκοπός της εργασίας είναι η σύνταξη ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού σχεδίου το οποίο στηρίζει το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος στην αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής από ελληνική φαρμακευτική εταιρεία. Το εν λόγω συμπλήρωμα διατροφής συμβάλλει στην υγεία των αρθρώσεων περιέχοντας θειϊκή γλυκοζαμίνη, θειϊκή χονδροϊτίνη ενώ συνδυαστικά διαφοροποιείται με τον ενζυματικό βιοκαταλύτη C89 που διασφαλίζει υψηλότερη απορρόφηση των συστατικών από τον οργανισμό. Για την εκπόνηση του επιχειρηματικού πλάνου περιγράφεται με εμπεριστατωμένο και λεπτομερή τρόπο ο σχεδιασμός του προϊόντος, εσωτερικός και εξωτερικός έλεγχος καθώς και SWOT analysis. Ακόμα πραγματοποιείται έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίων τα οποία απαντώνται από δυνητικούς ενδιαφερόμενους και φαρμακοποιούς. Το προϊόν απευθύνεται σε άτομα ενήλικης ηλικίας που έχουν παρουσιάσει συμπτώματα της πάθησης της οστεοαρθρίτιδας, με ενοχλήσεις ή και πόνο στις αρθρώσεις και ταυτόχρονα αφορά άτομα νεότερης ηλικίας, αθλητές ή ανθρώπους που τακτικά καταπονούν τις αρθρώσεις λόγω γυμναστικής ή έντονης δραστηριότητας. Ο σχεδιασμός marketing είναι ένα σημαντικό στάδιο καθώς ενθαρρύνει τη συνέπεια της επιχειρηματικής ιδέας, παροτρύνει την επίτευξη ρεαλιστικών στόχων και την παρακολούθηση της διαδικασίας από στρατηγική όψη. Επιπρόσθετα προσφέρει οργάνωση ως προς την κατανομή των πόρων και προσαρμογή στις ανάγκες της αγοράς. Η μελέτη έχει στόχο την αποφυγή άσκοπης σπατάλης χρόνου, κόπου και χρήματος από τον επιχειρηματία και ευνοεί στην πρόληψη πιθανών σφαλμάτων, στην εύρεση εναλλακτικών τρόπων αντιμετώπισης τους και βελτίωση ή και ακόμα απόρριψη της επιχειρηματικής ιδέας σε περίπτωση που το σχέδιο αποδειχτεί εξαιρετικά ριψοκίνδυνο ή χαμηλής αποδοτικότητας. Τέλος, μείζων σημασίας είναι η γνώμη τόσο των δυνητικά ενδιαφερόμενων όσο και των φαρμακοποιών για την κατανόηση των αναγκών της αγοράς και τον καθορισμό του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Τα αναμενόμενα αποτελέσματα της μελέτης θα μπορούν να καταρτίσουν κατάλληλα την επιχείρηση για το αν και πως η πιθανή επιχειρηματική κίνηση ένταξης του προϊόντος στην αγορά αξιολογείται ως κερδοφόρα ή μη έτσι ώστε να μπορεί μετέπειτα να προβεί σε εφαρμογή του σχεδίου.
Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά : The purpose of the present thesis is to develop a complete business plan that supports the promotion of a new product in the field of food supplements, supported by a Greek pharmaceutical company. This product contributes to the health of joints, considering the fact that it contains glucosamine chondroitin, while at the same time it combines a specialized enzyme complex, named C89 biocatalyst, which achieves better absorption of nutrients in the body. Moreover, in view of producing a comprehensive business plan, the design of the product, internal and external control and SWOT analysis are taking place in a thorough and detailed way. Furthermore, research is carried out using questionnaires answered by potential stakeholders and pharmacists. The product is intended for adults who have shown symptoms of osteoarthritis, with discomfort or joint pain and at the same time for younger people, athletes or individuals who regularly strain their joints due to strenuous exercise or activity. Marketing planning is an important stage as it enhances the consistency of the business idea, encourages the achievement of realistic goals and monitors the process from a strategic point of view. In addition, it constitutes a medium capable of facilitating the resource allocation process and the adaptation to market needs. This study aims to avoid unnecessary waste of time, effort and money by the entrepreneur and helps him/her to avoid possible mistakes, to find alternative ways to tackle them and to improve or even reject the business idea in case the plan proves to be extremely risky or low in return. The opinion of both potential stakeholders and pharmacists is of paramount importance in understanding market needs and determining the unique selling point. Finally, the expected results of the study will be able to help as conclude whether the potential business move of product launch in the market is profitable or not and in which way the plan can be implemented.
Ημερομηνία Εξέτασης Ημέρα/Μήνας/Έτος: 13/10/2021 Ώρα: 11:30
Χώρος Εξέτασης: Αίθουσα:- Κτίριο:- Skype link: https://join.skype.com/amrfmLRKnA7P