Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Αποτελέσματα έρευνας ικανοποίησης χρηστών της Βιβλιοθήκης, κατά τη διάρκεια της πανδημίας

  • Συντάχθηκε 20-04-2021 16:11 από Maria Ntaountaki Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: mntaountaki<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Ιδιότητα: υπάλληλος.

    Η Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος σε συνεργασία με τη Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (ΜΟΔΙΠΑΒ), πραγματοποίησε έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, από 17 Φεβρουαρίου έως 31 Μαρτίου 2021. Τα αποτελέσματά της μπορείτε να τα δείτε εδώ.

    Από τη Βιβλιοθήκη,

    Μαρία Νταουντάκη


© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012