Συντάχθηκε 29-01-2021 15:50
Τόπος: η παρουσίαση θα γίνει μέσω τηλεδιάσκεψης
Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
Έναρξη: 03/02/2021 10:00
Λήξη: 03/02/2021 11:00
Ονοματεπώνυμο:Χελιδόνης Εμμανουήλ
Τίτλος:ΣΗΜΜΕΝΟΜΕΝΑ & ΕΜΒΥΘΗΣΗ
Title:SEMANTICS & IMMERSION
Τετάρτη 3-2-2021 10.00 π.μ.
Εξεταστική Επιτροπή
Καθηγητής: Κωνσταντίνος Αλκέτας Ουγγρίνης (επιβλέπων)
Καθηγητής:Παναγιώτης Παρθένιος
Επίκουρη Καθηγήτρια: Βασιλική Γεροπάντα
Περίληψη
Η ερευνητική (Project Nyx) διαπραγματεύεται το θέμα του βιωματικού σχεδιασμού (experiential design) με αναφορά στον κόσμο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Στο πρώτο της μέρος μελετά και αναλύει την υφιστάμενη βιβλιογραφία. Στο μεταίχμιο μελετάται πως και γιατί η αρχιτεκτονική χρειάζεται να δανειστεί διάφορα πρωτόκολλα σχεδιασμού από τον σχεδιασμό παιχνιδιών, και εστιάζει στο γεγονός ότι το δεύτερο σχεδιάζει και αναπτύσει χωρικά περιβάλλοντα και εμπειρίες, από τον χρήστη προς τα έξω και δια μέσω εκείνου και των ενεργειών του και στο δεύτερο μέρος, που κινείται καθαρά ερευνητικά, αναπτύσσουμε ένα νέο σύστημα ταξινόμησης της εμβυθιστικής εμπειρίας (immersion), με βάση semantics (συμμενομενα) ΚΑΙ θα τεθούν τα θεμέλια για την δημιουργία μίας μεθοδολογία, μίας γλώσσας σχεδιασμού (Design Language), την MATRIX, με την οποία ο χρήστης, αρχιτέκτονας, παίκτης, game designer, game developer κ.λπ θα μπορούν 1. να αναλύσουν χωρικές εμπειρίες με βάση το προαναφερθέν σύστημα ταξινόμησης ή/και 2. να μπορούν να σχεδιάσουν από τον μηδέν τις δικές του εμπειρίες.
Τέλος, θα παρουσιαστεί και κατατεθεί ένα ένθετο που αποτελεί αναφορά του πιο μεγάλου και σημαντικού πειράματος της ερευνητικής (Project Nyx)