Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας κ. Τσαραι Ρενάτο, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 09-10-2020 13:41 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 12/10/2020 14:00
    Λήξη: 12/10/2020 14:30

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

     

    Ονοματεπώνυμο:                  ΤΣΑΡΑΪ ΡΕΝΑΤΟ (CARAJ RENATO)

    Αριθμός Μητρώου:              2015010150

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά:            Εφαρμογή Συστημάτων Ελέγχου σε Τμήματα Kίνησης Ενός                Ηλεκτρικού Οχήματος

    Τίτλος στα Αγγλικά:            Application of Control Systems at the Driving Units of an Electric Car

     

    Επιτροπή:

    Επιβλέπων:                 Ιψάκης Δημήτριος, Επίκουρος Καθηγητής

    Πρώτο Μέλος:                        Παπαευθυμίου Σπυρίδων, Αναπληρωτής Καθηγητής

    Δεύτερο Μέλος:          Αραμπατζής Γεώργιος, Επίκουρος Καθηγητής

               

    Περίληψη

                    Η ανάγκη υιοθέτησης βιώσιμων πηγών ενέργειας με σκοπό την προστασία του περιβάλλοντος σε συνδυασμό με τη συνεχή προσπάθεια για αυτοματισμό, έχει ως αποτέλεσμα την ραγδαία εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων και των συστημάτων αυτοματισμού στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία. Απώτερος σκοπός της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι η ερευνητική εμβάθυνση στον τομέα της εφαρμογής συμβατικών (κατά κύριο λόγο) συστημάτων ελέγχου σε προκαθορισμένα τμήματα κίνησης ενός ηλεκτρικού οχήματος: στον ηλεκτρικό κινητήρα και τις αναρτήσεις.

                    Με βάση τα παραπάνω, η διπλωματική εργασία ξεκινάει με μία ιστορική αναδρομή για την εμφάνιση των πρώτων οχημάτων, έως και την σημερινή εποχή που χαρακτηρίζεται από την ολοένα και αυξανόμενη ανάγκη χρήσης υβριδικών/ηλεκτρικών οχημάτων. Στην συνέχεια, παρουσιάζονται συνοπτικά όλα τα μέρη κίνησης ενός ηλεκτρικού οχήματος με έμφανση να δίδεται στον ηλεκτρικό κινητήρα, τα συστήματα ισχύος, τα είδη των συσσωρευτών, καθώς και τις αναρτήσεις. Έπειτα, παρουσιάζεται συνοπτικά η έννοια και η θεωρία του ελεγκτή PID που αποτελεί (αν και συμβατικό σύστημα ελέγχου) μία από τις βασικές επιλογές της ερευνητικής κοινότητας στην μελέτη κίνησης ενός οχήματος. 

                    Ως επόμενο βήμα, παρουσιάζεται το βασικό κομμάτι της διπλωματικής εργασίας. Ειδικότερα, παρουσιάζεται το μαθηματικό μοντέλο του εκάστοτε τμήματος κίνησης ενός οχήματος (π.χ. κινητήρας και αναρτήσεις) και αναλύεται μία επιλεγμένη σειρά μελετών της βιβλιογραφίας στον τομέα εφαρμογής συστημάτων ελέγχου. Ειδικότερα, αναλύονται οι σύγχρονες μέθοδοι “tuning” ενός ελεγκτή PID με χρήση αλγορίθμων της Τεχνητής Νοημοσύνης (π.χ. Γενετικοί Αλγόριθμοι, Νευρωνικά δίκτυα) προσφέροντας έτσι στους μηχανικούς νέες μεθόδους αντιμετώπισης τέτοιον προβλημάτων. Επιπλέον γίνεται η σύγκριση και η αξιολόγηση τους με συμβατικές μεθόδους ρύθμισης ελεγκτών PID όπως είναι για παράδειγμα η κλασσική μέθοδος Ziegler-Nichols.

                    Τα αποτελέσματα παρείχαν σημαντικές πληροφορίες πως ο τομέας της Τεχνητής Νοημοσύνης μπορεί να ανταπεξέλθει σε πολύ μεγάλο βαθμό ικανοποιώντας τα κυριότερα κριτήρια ελέγχου προσφέροντας την απαιτούμενη ευστάθεια, ικανοποιητικό έλεγχο απόκρισης και αντιμετώπισης διαταραχών.

     

    ​​​​​​​Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος:             Δευτέρα 12/10/2020

    Ώρα:                                      14.00 μ.μ.

     

    ​​​​​​​Χώρος Εξέτασης

    Αίθουσα:               -              (Εξ αποστάσεως με σύνδεσμο τηλεδιάσκεψης)

    Κτίριο: -                       https://tuc-gr.zoom.us/j/89446573849?pwd=MzZZUEJqcjBqZk5VMmpjT09VL3hpQT09


     


© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012